رئيس پليس فتا گیلان خبر داد؛

شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی

سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، مدیر وبلاگی را که محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی انتشار می داد، شناسایی کردند.

شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتوای غیر اخلاقی در  فضای مجازی

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری مدیر وبلاگی که محتوای غیر اخلاقی انتشار می داد، در شهرستان رشت خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: کارشناسان تیم رصد این پلیس، مدیر  وبلاگی را که محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی انتشار می داد، شناسایی کردند.

سرهنگ محمدخانی افزود:با پی جویی های فنی و پلیسی انجام شده، مدیر وبلاگ غیر اخلاقی که مردی ۲۴ ساله، اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی تصریح کرد:متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان به هموطنان توصیه کرد:در صورت مشاهده یا اطلاع از چنین وبلاگهایی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به نشانی Gfata@police.ir گزارش نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه