فرمانده انتظامي رشت خبر داد:

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در  رشت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق قطعات خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  رحیم شعبانی   در تشریح این خبر  گفت:در پی اعلام گزارشات مردمی  مبنی بر وقوع سرقت محتویات خودرو در یکی از محله های شهرستان رشت، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرشتان قرار گرفت.

سرهنگ شعبانی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۵ پس ازحضوردرمحل وقوع صحنه جرم کلیه اظهارات مالباخته را اخذ و نسبت به تحقیقات همه جانبه در خصوص شناسایی سارق و کشف اموال که همان قطعات خودرو می باشد اقدام کردند.

شعبانی تصریح کرد:ماموران انتظامی با تشکیل تیم اطلاعاتی و تجسس متهم سابقه دار را که قبلاٌ سابقه سرقت درهمان محله را داشته شناسایی و  وی را همراه با اموال مسروقه محتویات خودرو دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهم  ۳۷ ساله که اهل و ساکن  رشت  بود در بازجویی فنی پلیسی به ۱۰ فقره سرقت محتویات لوازم خودرو شامل زاپاس لاستیک ‘ باطری ‘ پنل ضبط وصوت و…. وهمچنین سرقت گوشی های همراه  اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:با شناسایی افراد مالباخته و دعوت از آنها تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان رشت” در پایان ازهمه شهروندان خواست:در حفظ و نگهداری اموال شخصی به ویژه خودروها کوشا بوده و آن را به تجهیزات ایمنی پیشرفته مجهز و از نگهداری وسایل باارزش به ویژه پول نقد و اشیاء قیمتی خود داری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه