استمداد یک قهرمان از مسئولان

عضو گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی زندانی می‌شود!

این قهرمان ملی گفت:‌ اکنون با سند منزل مادرم آزاد هستم و در صورتی که نتوانم مبلغ دیه را تأمین کنم،‌ راهی به جز زندان رفتن ندارم.

عضو گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی زندانی می‌شود!

به گزارش ۸دی، مجید طالعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه به دلیل شکستن بینی حریف تمرینی خود، در آستانه انتقال به زندان قرار دارد، اظهار کرد: اسفند سال ۹۳ هنگام تمرین با یکی از حریفان تمرینی خود در باشگاه هلال‌احمر آستارا بینی حریف دچار شکستگی شد.

وی افزود: پس از گذشت چند روز اخطاریه‌ای از دادگستری مبنی بر شکایت حریف تمرینی‌ام به بنده رسید که به پرداخت ۱۰ میلیون تومان دیه محکوم شدم.

عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ ادامه داد: با توجه به اینکه بنده توان پرداخت دیه مذکور را نداشتم، نتوانستم آن را پرداخت کنم و اکنون این رقم با در نظر گرفتن دیرکرد، به حدود ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

طالعی با بیان اینکه بیمه ورزشی است، اما حریف تمرینی وی بیمه نبود، تصریح کرد: هیچ حمایتی از طرف بیمه نشدم و آنها گفتند این بیمه تنها شامل حال شخص شما می‌شود، ضمن اینکه ورزشکار مقابل، مربی، مسئول هیأت‌های رزمی،‌ مسئول سالن مربوطه و حتی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در حادثه مذکور مقصر هستند، زیرا هیچ اقدامی برای بیمه ورزشکار و سالن نکردند.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول هیأت‌های رزمی شهرستان، هیچ مسئولی پاسخگوی من نیست و از زمان آخرین اخطاریه دادگاه دو هفته می‌گذرد و بنده تا پایان ماه جاری فرصت دارم دیه مربوطه را پرداخت کنم.

این قهرمان ملی گفت:‌ اکنون با سند منزل مادرم آزاد هستم و در صورتی که نتوانم مبلغ دیه را تأمین کنم،‌ راهی به جز زندان رفتن ندارم.

وی با گلایه از  مسئولان ورزشی آستارا، گیلان و تیم ملی، خاطرنشان کرد: مسئولان هیچ اقدامی در راستای حمایت از بنده که ناخواسته درگیر این ماجرا شده‌ام، نکرده‌اند.

طالعی با اشاره به بازماندن خود از مسابقات قهرمانی کیک‌بوکسینگ، تصریح کرد: به دلیل محکومیت خود نتوانستم به مسابقات قهرمانی جهان که اخیرأ در هندوستان برگزار شد، به همراه تیم ملی اعزام شوم.

وی گفت: پس از سال‌ها افتخارآفرینی هیچ حمایتی از طرف مسئولان برای برطرف کردن مشکل بنده صورت نگرفته و به دلیل عدم توانایی در پرداخت دیه مذکور، در آستانه زندانی شدن هستم.

به گزارش فارس، مجید طالعی متولد ۱۳۶۹ در آستارا، عضو تیم ملی کیک‌بوکسینگ و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه