تجلیل از ۱۵۰ خانم گیلانی که چادر را بعنوان حجاب برتر برگزیده اند + گزارش تصویری

علینژاد با بیان اینکه حلقه های صالحین توانسته است ۲هزار نفر از بانوان را محجبه کند، اضافه کرد: از این تعداد ۶۰۰نفر چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند که ما به صورت نمادین از ۱۵۰نفر از این بانوان دعوت کرده ایم

تجلیل از ۱۵۰ خانم گیلانی که چادر را بعنوان حجاب برتر برگزیده اند + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز روز گذشته چهارشنبه همایشی تحت عنوان پیشتازان رجعت به حجاب برتر توسط بسیج جامعه زنان در کانون بسیج جوانان شهرستان رشت برگزار گردید.

hijab (6)

مسئول بسیج  جامعه زنان ، در این مراسم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تحکیم بنیان خانواده را از ماموریتهای اصلی بسیج جامعه زنان اعلام نمود و گفت: ترویج حجاب و عفاف از جمله امور تربیتی  است که در حلقه های صالحین بر روی آن تمکز شده است در این زمینه مربیان حلقه های صالحین توانستند متربیانی را تربیت کنند که امروز در جمع  حجاب برتر را برای حفظ خود انتخاب کرده اند.

علینژاد با بیان اینکه حلقه های صالحین توانسته است ۲هزار نفر از بانوان را محجبه کند، اضافه کرد: از این تعداد ۶۰۰نفر چادر را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند که ما  به صورت نمادین از ۱۵۰نفر از این بانوان دعوت کرده ایم و امروز در سراسر کشور این همایش در ۳۲ استان درحال برگزاری است.

 فاطمه شیرزاد نیز در این همایش ، با بیان اینکه چادر بهترین وسیله برای حفظ  و ترویج حیا در جامعه است چادر را محافظت کننده از بانوان در مقابل گزند خطرها و آسیب ها در برابر نامحرمان و بیگانگان دانست.

سخنگوی شورای شهر حجاب را مترقی ترین قانون اسلام درباره زنان دانست و با افزایش  طلاق و از هم گسیختگی خانواده ها را نتیجه گسترش بی حجابی ها در جانعه عنوان نمود.بدت اخروی و دنیوی به دست آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه