عضو شورای اسلامی شهر رشت:

اعضای شورای شهر رشت با لایحه سفر شهردار به ایتالیا و تحمیل هزینه به بیت‌المال مخالفتند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: لایحه سفر شهردار رشت و روابط عمومی وی به ایتالیا در جلسه شورای این شهر بررسی می‌شود.

اعضای شورای شهر رشت با لایحه سفر شهردار به ایتالیا و تحمیل هزینه به بیت‌المال مخالفتند

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق‌کارگرنیا با اشاره به طرح لایحه سفر محمدعلی ثابت‌قدم شهردار این شهر و مسئول روابط‌عمومی وی به ایتالیا، اظهار کرد: شهردار رشت طی لایحه‌ای‌ اعلام کرده که به منظور حضور در نمایشگاه شهرهای خلاق خوراک‌شناسی یونسکو در ایتالیا قصد‌ سفر به این کشور را دارد.

وی با بیان اینکه رشت یکی از شهرهای خلاق خوراک‌شناسی است، افزود: دعوت یونسکو از شهردار رشت و مدیر روابط عمومی وی نیز بر این اساس انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مخالفت اعضای این شورا با سفر شهردار و روابط‌عمومی او به ایتالیا، تصریح کرد: اعضای شورای شهر رشت با لایحه مذکور و تحمیل هزینه سفر به بیت‌المال مخالفت کردند.

وی با تصریح بر اینکه در ادامه مشخص شد که هزینه انجام سفر شهردار و روابط‌عمومی او از طرف یونسکو تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرار است هزینه سفر شهردار رشت و مدیر روابط عمومی وی به ایتالیا توسط یونسکو پرداخت شود، به طور یقین لایحه مذکور در صحن شورا بار دیگر بررسی می‌شود.

واثق‌کارگرنیا تصریح کرد: با توجه به اینکه رشت به عنوان یکی از شهرهای خلاق خوراک‌شناسی ثبت شده در یونسکو محسوب می‌شود ممکن است عدم حضور نمایندگان شهر رشت در نمایشگاه ایتالیا موجب سلب این عنوان شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت باید با بررسی تمام جوانب بهترین تصمیم را درباره موضوع سفر مذکور و مسایل مهم شهری اتخاذ کنند.

به گزارش فارس، شهر رشت یکی از شهرهای خلاق خوراک‌شناسی دنیا شناخته شده و در یونسکو به ثبت رسیده است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه