فرهاد پردخته
یادداشت

دشمن می خواهد «کارگر ایرانی» ندای اقتصاد مقاومتی را نشنود!

در این یادداشت آمده است:دشمنان انقلاب اسلامی ۳۷ سال است که علیه نظام اسلامی و ولایت‌فقیه توطئه می‌کند و ۸ سال جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند که ما را از پیروی ارزش‌ها دور کنند، هدف استکبار جهانی تضعیف اقتصاد داخلی و سلب روحیه ی کار وکارگری در بین جوانان و مردم این سرزمین در جهت هدف بالاتری یعنی تضعیف ولایت‌فقیه است.

دشمن می خواهد «کارگر ایرانی» ندای اقتصاد مقاومتی را نشنود!

به گزارش ۸دی، فرهاد پردخته در یادداشتی نوشت:

  کارگر نسبت به اموال بیت‌المال حساس است؛متولیان امر هم هم حساس باشند.

دشمنان انقلاب اسلامی ۳۷ سال است که علیه نظام اسلامی و ولایت‌فقیه توطئه می‌کند و ۸ سال جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند که ما را از پیروی ارزش‌ها دور کنند، هدف استکبار جهانی تضعیف اقتصاد داخلی و سلب روحیه ی کار وکارگری  در بین جوانان و مردم این سرزمین  در جهت هدف بالاتری  یعنی تضعیف ولایت‌فقیه است.

  شهدا الگوی مناسب برای استفاده حرکت‌های اقتصادی هستند. شهیدان راهنمایان مناسب برای مردم و مسئولان در اقتصاد مقاومتی و ایجاد بهره‌وری هستند. اگر شهیدا در بین ما بودند مطمئنان کار بیشتر با دقّت و کاهش ضایعات و کیفیت مقیاس جهانی را در داخل مدنظر داشتند.

  همه ما باید به راه و رسم و منش شهدا برای رونق مسائل اقتصادی کشور اقتدا کنیم.

امروز وحدت کارگری برای شکست تحریم ها نمایی زیبا از وحدت است که دشمن را ناکام می گذارد و لرزه بر پیکره برنامه های  او می‌اندازد. قشر کارگری دین خود را به اسلام، انقلاب ، امام و رهبری در عرصه‌های مختلف ادا کردند؛ اما دشمن امروز بیش از گذشته آیه های یاس ونا امیدی را در گوش ای قشر با سلاح مرگبار خود یعنی رسانه های تحت سلطه می خواند تا ندای رهبر خود را در باب اقتصاد مقاومتی نشنود.

همچنان که این انقلاب به سه‌پایه قرآن، عترت و مردم استوار است.

مردم در دفاع از انقلاب و اسلام در رکاب حضرت امام ره بیش از پنج دهه قبل از انقلاب به همراه علما و شهدا شرایط بستر پیروزی را فراهم کردند تا امروز ایران اسلامی‌ام القران جهان اسلام نه‌تنها شیعه و سنی بلکه آزاد اندیشان سراسر گیتی شده است.

دشمنان قسم‌خورده اسلام امروز دست‌به‌دست هم داده اند و در قالب یک گروه متحد به میدان آمدند تا بوسیله اقتصاد و تضعیف روحیه ی کار وکارگری این کشور را به زانو در آورند.

رژیم آل سعود درگذشته پنهان توطئه و فتنه می‌کرد اما امروز علنا به میدان آمده است و در باتلاق یمن به‌واسطه اراده مقاومت اسلامی گیرکرده است؛ و برای جبران مشکلات خود برنامه های گذشته ی استعمار پیر و استکبار امروز را علیه اقتصاد ونظام ما در پیش گرفته است.

تا به امروز شیعه و سنی در دفاع مقدس ۱۴ هزار کارگر ‌عزیز خود را فدای اسلام و انقلاب کرند و هنر امام ره این بود همهی قشرهای مردمی را در دفاع از اسلام به میدان آورد.

شهدای انقلاب اسلامی جهت و الگوی ما هستند الگو شدن نسلی‌های متعددی که خواهند آمد تا دیروز و امروز عملکرد ما را برای وابسطه نبودن نقد کنند. احساس وظیفه و تکلیف شهدا ی دیروز و امروز ،عامل فتوحات و پیروزی‌های شده و آثار شهدا گواه این مهم است؛ که ما نمی خواهیم وابسطه به دیگران و اقتصاد وفرهنگ آنان باشیم.

در دفاع مقدس شیعه و سنی همه خودشان را خوزستانی و اهل ۱۶۰۸ کیلومتر مرز خوزستان می‌دانستند.

هنر شهیدان، در دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد؛و خون‌های پاک آنان برای احیای نماز،امربه‌معروف و نهی از منکر، احکام اسلام و خود باوری و خود اتکایی و مقاومت در جنگ ، در اقتصاد ، در سیاست، در فرهنگ و همه ی نماد های اجتماعی. در این مسیر تقدیم شد برای اینکه عظمت کشور مستقل ، برپا کننده حکومت اسلامی را به اعراب وابسطه و آذیخواهان جهان نشان دهد برای بیداری اسلامی.

شیعه و سنی در جنگ تحمیلی با بهره‌گیری از امدادهای غیبی و دعاهای خیر و اخلاص در عمل دشمن را تسلیم خودشان کرند. و البته امروز دشمن می خواهد کارگر ایرانی ندای اقتصاد مقاومتی را نشنود! و به خواستگاه رهبر خود لبیک نگوید تا راه برنامه های خودکامکی و سلطه را بر ایران اسلامی هموار کند!

دشمن امروز وفرداهای ما بدانند ؛ کارگران این سرزمین هیچگاه زیر بار منت نرفتند و در دفاع مقدس تا امروز در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشتاز بوده و هستند. ایران اسلامی باور دارد که مجاهدت کارگران در اقتصاد مقاومتی تعیین‌کننده است و باید به تولید داخلی با کیفیت و امنیت تولید و مصرف داخلی توجه شود. و بر همه ی مسئولان نظام اسلامی خصوصا نماینده گان مجلس دهم است که با عنایت و توجه ویژه به قشرکارگر ان مقاوم این سرزمین ؛ به حقوق مادی ومعنوی آنان نگاهی اثر گذار داشته باشند.

کارگر امروز و فردای ایران مقاوم در همه ی عرصه ها  تا فتح اقتصاد جهانی همچنان استوار ایستاده است و با تولید با کیفیت داخلی ، برای رقابت با اقتصاد جهانی  خود را برای تسلط بر بازار حهانی از مسیر اقتصاد مقاومتی مهیاتر از گذشته با آمادگی و هوشیاری هوشمندانه براساس فرامین ولی امر مسلمین آماده کرده، و مهیای  دفاع از نظام اسلامی خویش است.

«خدایا ما راشرمنده شهیدان ، امام ره و نایب برحقش مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور این سرزمین اسلامی قرارمده».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه