سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی

نماینده عالی دولت در گیلان از تامین اعتبار دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی برای انجام سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی خبر داد.

سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایسنا، منطقه گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در خصوص جلسه مشترکی که شامگاه گذشته در تهران با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: در این نشست دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انجام سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی تامین اختصاص یافت.

 وی افزود: این میزان اعتبار در نتیجه تصمیم گیری‌های انجام شده در این نشست برای تکمیل پروژه راه آهن رشت – قزوین، احداث سد شفاورد و تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین تامین می‌شود.

 استاندار گیلان تصریح کرد: تخصیص این اعتبارات از امسال آغاز می‌شود.

 نجفی تصمیم گیری برای استفاده از امکانات موجود دولت تدبیر و امید و معاونت نظارت راهبردی رییس جمهوری برای اتمام پروژه های بزرگ استان و بالا بردن سهم استان در بودجه ۹۳ را از دیگر اهداف تشکیل این جلسه عنوان و اظهارکرد: در این نشست همچنین اتمام سایر پروژه‌های بزرگ استان در بخش‌های مختلف از جمله بیمارستان‌ها، راه، سدها، کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 استاندار گیلان تصمیم گیری برای آغاز آسفالت چهار کیلومتر از ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین که عملیات زیرسازی آن به پایان رسیده از چند روز آینده را از دیگر تصمیمات این نشست مشترک ذکر کرد.

 نجفی با اشاره به خسارات سیل در گیلان گفت: جبران این خسارات در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 همچنین دکتر حسن تامینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این نشست با تاکید بر تعامل سازنده نمایندگان با مسئولین ارشد گیلان گفت: نمایندگان استان تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا گیلان سهم بیشتری در بودجه سال ۹۳ داشته باشد.

 وی افزود: با همکاری استاندار و حمایت‌های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بودجه اعتبارات تکمیل طرح های مهم استان افزایش می یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه