در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم گیلان؛

ترک جلسه برای خانم مشاور وزیر دردسر ساز شد/شیرزاد:حرف های ایشان باید در عمل نمود پیدا می کرد

دیدار مشاور وزیر کشور در امور بانوان در حالی با خانواده شهدای مدافع حرم گیلان صورت گرفت که وی به دلیل حضور درنشست خبری با صدا و سیما، جلسه را ترک کرده و اعتراض مسئولان شهری را برانگیخت.

ترک جلسه برای خانم مشاور وزیر دردسر ساز شد/شیرزاد:حرف های ایشان باید در عمل نمود پیدا می کرد

به گزارش ۸دی، دیدار مشاور وزیر کشور در امور بانوان در حالی با خانواده شهدای مدافع حرم گیلان صورت گرفت که وی به دلیل حضور درنشست خبری با صدا و سیما، جلسه را ترک کرده و اعتراض مسئولان شهری را برانگیخت.

فهیمه فرهمند پور که برای سخنرانی در اجلاسیه بانوان کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در رشت حضور دارد، در دیدار با خانواده  شهدای مدافع حرم که شامگاه شنبه و در محل شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک شهدای جنگ تحمیلی و شهیدان مدافع حرم هنگام اعزام به عملیات گمان نمی کردند که بعد از شهادت، از خانواده های آنان پشتیبانی شود در حالی که امروز تمام ملت ایران پشتیبان و دست‌بوس این خانواده ها هستند.

وی گفت: معلوم نیست چقدر عمر برای ادا کردن حق این افراد لازم باشد اما واقعیت این است که  این همسران نیاز به حمایت ندارند بلکه نیازمند واقعی به حمایت، ما مردم عادی هستیم.

مشاور بانوان وزیر کشور با اشاره به حمایت های  ویژه الهی از همسران، فرزندان و خانواده های شهدا تصریح کرد: این افراد از پشتوانه های عظیمی برخوردارند که ما از آن برخوردار نیستیم.

فرهمندپور خاطر نشان کرد: ادای دین به این خانواده ها وظیفه سنگینی است و با هیچ خدمت مادی و معنوی قابل جبران نخواهد بود.

ترک جلسه توسط مشاور بانوان وزیر کشورموجب ناراحتی حاضران در جلسه شد

در ادامه این جلسه معنوی که آکنده از حزن و اندوه بود، مشاور وزیر کشور در امور بانوان، پیش از پایان برنامه جلسه را به قصد شرکت در نشست خبری با صدا و سیمای مرکز گیلان ترک کرد که این مسئله موجب آزردگی خاطر  و عکس العمل چند تن از مسولان حاضر در جلسه شد.

در این راستا رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی شورای اسلامی رشت خطاب به مشاور امور بانوان وزیر کشور گفت: به عنوان یک مسئول شهری از خانم فرهمندپور گله دارم.

مظفر نیکومنش ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا از اهمیت زیادی برخوردار است و ایشان باید تا آخر جلسه حضور می داشتند.

وی با بیان اینکه به عنوان یک عضو شورا چنین مسئله ای را نمی پذیرم افزود: مصاحبه تلویزینی ایشان می توانست با تاخیر انجام شود.

نیکومنش  همگان را خادمان خانواده شهدا برشمرد و تاکید کرد: باید ضروری ترین برنامه ها را کنار گذاشته و در خدمت این افراد باشیم و تذکر بنده خطاب به این مقام این است که نباید جلسه ای به این اهمیت را ترک می کرد.

پیرو این گلایه، رییس کمسیون بهداشت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای اسلامی رشت نیز گفت: خانم فرهمندپور حرف های خوبی زدند اما حرف های ایشان باید در عمل نمود پیدا می کرد.

فاطمه شیرزاد تصریح کرد: حضور در جلسه شهدا سعادت می خواهد و بعید بود از این مسئول که این جلسه معنوی را ترک کرده و جلسات دیگر را ترجیح دهد.

وی افزود: لازم بود مسئولان استانی برنامه ریزی دقیق تری در این زمینه اعمال می کردند تا شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

در انتهای این مراسم از همسران، مادران، پدران و فرزندان شهدای مدافع حرم با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه