با پایان یافتن شمارش

کوچکی نژاد و حسنی هم بهارستانی شدند/ رشت نمایندگانش را شناخت

با پایان یافتن دور انتخابات دور روم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رشت دو نماینده دیگرش را شناخت

کوچکی نژاد و حسنی هم بهارستانی شدند/ رشت نمایندگانش را شناخت

به گزارش خبرنگار هشت دی،با پایان یافتن دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رشت دو نماینده دیگرش را شناخت.

به این ترتیب جبار کوچکی نژاد با کسب  ۵۴۲۳۱ رای به عنوان نفر اول و همچنین محمدصادق حسنی با کسب ۵۰۴۳۶ به عنوان نفر دوم از حوزه انتخابیه رشت به بهارستان راه یافتند.

همچنین سید علی آقازاده ۴۸۰۱۳ رای و سیدولی الله عظمتی با ۲۹۸۷۶رای در جایگاه های بعدی قرارگرفتند.

گفتنی است پیش از این و در دوره اول غلامعلی جعفرزاده به مجلس راه یافته بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای عظمتی خسته نباشید ، با کنار نکشیدنتون به راحتی یک کرسی رو تقدیم اصلاح طلبان کردید
علی
تبریک به اصول گرایان که مثل همیشه خوش درخشیدند!!!! خصوصا پیرمردهای که در شورای ائتلاف اصول گرایی استان گرد هم آمدند و چشم بسته ، تمام جهان را اصول گرا می بینند
رشتی در پاسخ به علی
تبریک به شما هم که در رای خریدن خیلی خیلی خوش درخشیدید!
رضا یارمحمدخواه
در دوره و زمونه و محلی که حق رای با مقدار ناچیز پشیزی پول خریداری می شود ائتلاف کشک می باشد و متاسفانه اینچنین نیز شد، و ما همچنان باید منتظر خدمتگذاری خدمت گذاران اصلاح طلب نظام باشیم
زارع
باسلام همه دوستان وبزرگواران علاقه مند به نظام مقدس انقلاب اسلامی ، در دوره خاتمی مجلسی داشتیم به نام مجلس ششم که با آن وضع واحوال ...،بعد از آن احمدی نژاد آمد به کلی مجلس را اصولگرا کرد،والان هم در دولت روحانی باز هم اصولگرایان هستند که در مجموع پیروز بودند، وسال بعد در انتخابات هم اگر رئیس جمهوری اصولگرا بیاید اوضاع مجلس هم بر خواهد گشت، پس از این بابت که چند اصلاح طلب با حمایت دولت وافراد معلوم الحال بر سر کار آمده اند نگران نباشید. تلاش ما انشالله برای تحقق دولت اسلامی ودر آینده نزدیک تمدن اسلامی.والسلام
خلیلی
متاسفم برای آقایونی که خودشون رو حزب اللهی می دونن و زیر تابوت شهدا خودشون رو تیکه پاره می کنن اما بعد وقت عمل می رسه دقیقا همون کاری رو می کنن که دشمن میخواد روی سخنم با آقایونیه که تک رای به آقای عظمتی دادن با اینکه می دونستن جزء ائتلاف نیست ! آقایون لطفا تا موقعی که بصیرت پیدا نکردین و از اعمال سلیقه ای دست برداشتید در تشییع هیچ شهید دیگه ای شرکت نکنید تا مبادا نفرین آن شهید شما رو بگیره!
حسن
خسته نباشید خودم رو تقدیم میکنم به شورای اصولگرایان استان که با درایت خودشون دو کرسی رو تقدیم به اصلاح طلبهای عافیت طلب کردن. دست مریزاد خسته نباشید با این تدبیر و بصیرت مثالزدنی. از کوزه همان تراود که در اوست. متاسفانه کوزه اصولگرایی سیاسی استان خالی بود. البته تاکید میکنم اصولگرای سیاسی .چون اصولگرایی اخلاقی زیر پا له شد هم تو دور اول و هم دور دوم.
حسین رضائی فرد
حالا دست از حمایت کورکورانتون از شخصی برمیدارید که کلهم لهتون کرد و با سازوکار دیگری فعالیت کرد!؟ حالا متوجه شدید ما از سر دلسوزی حرف میزدیم و میگفتیم این اقا بدرد نمیخوره و شما میگفتید اقا گفته به لیست رای بدید و انتخاب بزرگان اصول گرا این بوده!؟ اقا گفت به لیست افراد مومن و انقلابی رای بدید! نه اینهایی که معلوم نیست بصیرت خودشون رو از کدوم بقالی بنجل فروشی خریداری کردن! از این همه خودرای و خودسر بودن خسته نشدید؟ من دلم به حال جناب سخنگو و اقای علیزاده واقعا میسوزه ..... حداقل رفاقت و مردانگی رو در حقش تمام کنید ، و این روزها ایشون رو تنها نزارید، فشار روحی روانی بدی روی ایشون الان هست!
احمدی نیا
وقتی ائتلاف اصولگرایان همه ی زورشو میزنه تا این آقا کنار بکشه و جناب عظمتی کنار نمیکشه، وقتی ائتلاف اصولگرایان در لیستش اسم آقای عظمتی را نمیاره و اسم کوچکی نژاد و آقازده را به عنوان لیست شورای إئتلاف معرفی میکنه و با همه ی این اوصاف جناب عظمتی بازم کنار نمیکشه، دیگه از شورای ائتلاف اصولگرایی چه کاری برمیاد؟ شاید برخی انتظار دارن این شورا معجزه کنه. مگه در دور اول آقای نامدار و حسنخواه و مطهری کنار کشیدن؟ دور قبل از این آقایان ضربه خوردیم و این دور از آقای عظمتی. وقتی دوستانی مانند آقای کربلایی و اشجری نظر اکثریت اصولگرایان را قبول ندارند نتیجش همین میشه. به نظرمن متهم ردیف اول آقایان کربلایی ، نامدار، حسنخواه، مطهری و حجت الاسلام عباسی هستند . چون اگه این آقایان کمی بصیرت داشتند و به نفع لیست ائتلاف کنار میکشیدن ، همون دور اول دوتا از اعضای ائتلاف اصولگرایان رشت که در لیست هم بودند رفته بودن مجلس و کار به اینجاها کشیده نمیشد.
رشتی در پاسخ به احمدی نیا
از همون اول هم وارد کردن عظمتی در ائتلاف اشتباه بود چون در دور اول باعث انشقاق و لج و لجبازی در نیروها و در دور دوم موجب حذف اقای آقازاده شد. اصلا نمیدونم کی گفته این اقا اصولگرا است.!؟
حسن در پاسخ به احمدی نیا
جناب آقای احمدی نیا شما فکر میکنید اینجا انتخابات اولیا و مربیان مدارسه که اینجوری حرف میزنی که این بکشه کنار اون بکشه کنار .که چی؟ هیچکدوم از این آقایون اصولگرا نیستن که اگه بودن همه اصول اخلاقی رو فدای قدرت و نشستن رو صندلی نمیکردن. آقایون اصولگرایی که رفتن دور دوم انتخابات یا خودشون قانونگذار بودن یا مجری قانون. کدومشون تخلف نکردن؟ اصولگرایی مگه به حرفه برادر من. این آقایون چوب کله شقی و خود بزرگ بینی خودشون رو خوردن. مگه میشه 2 میلیارد هزینه کرد بعدش اومد با حرف آقایون شورای اصولگرایی تو دور دوم کشید کنار؟ این شورا اگه عرضه داشت قبل از ورود به انتخابات باید بین نیروها تجمیع میکرد که نکرد پس خودتون رو خسته نکنید دنبال مقصر هم نگردید چون فایده نداره.
میثم
ولی اختلافشون خیلی کم بود فقط دو هزار تا بر خلاف اونی که شاید بعضیا تصور میکردن تعداد اصلاح طلبا با اصولگراها خیلی فرق نمیکنه ان شاالله دوره های بعد نیروهای مومن از تجربه این دوره استفاده میکنن تفکر اکثریت مجلس با تعیین رییس مجلس مشخص میشه باید صبر کرد
محسن پور
آ برار جان من بسیار خوشحالم که دو کاندید اصلاح طلب شهر رشت با رای قاطع مردم بصیر و دانای شهر رشت بوشون مجلس. اصولگراها هم بوشون 4 سال آب خنک بخورن بره. آقازاده 4 سال نماینده بود چه گلی به سر رشت زد؟ عظمتی تو فرمانداریش چیکار کرد؟ یکی پاسخ بده
ناشناس
به جای حرفهای سیاسی تا حالا پرسیدین چرا هیچ نماینده گیلانی تو کمیسیون کشاورزی عضو نیست ؟ با اینکه اکثرشون تخصص خاصی هم ندارن حاضر نیستن عضو کمیسیون کشاورزی بشن. نامزدها هر دولیست هیچکدوموم حاضر نیستم عضو کمیسیون کشاورزی بشن
سید ابراهیم
یک برد و یک شکست ولیکن نبرد ادامه دارد حق در برابر باطل و تاریخ نشان داه حق پیروز این میدان است
سلمان
راستی دوستان ، هیچ فکر کردین دوپینگ انتخابات مجلس دهم نیز کارساز نشد! در مسابقه نخبگان اصولگرای استان با شاگردان گمنام اصلاح طلب ، اردوگاه اصلاح طلبی خوش درخشید، پس بجای فرافکنی قدری بیندیشید.
رضا یارمحمدخواه
وقتی روز روشن سلطان شن و ماسه برای حسنی تبلیغ میکنه و رای می خره کاری نمیشه کرد
بهلول
از اون همه سلاطین چسبیدی به شن و ماسه! سلاطین و پولهای کثیف که یادته، ها ؟ یادت اومد؟ آففرییییییین.
در حاشیه