در گفتگو با 8دی مطرح شد

حمایت اساتید دانشگاهی از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گیلان/ مردم قطعا لیست اصولگرایان را انتخاب می کنند

سه تن از اساتید دانشگاهها استان گیلان و متخصصین در حوزه ها مختلف در گفتگویی با ۸دی از ائتلاف اصولگرایان گیلان حمایت کردند.

حمایت اساتید دانشگاهی از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان گیلان/ مردم قطعا لیست اصولگرایان را انتخاب می کنند

سرویس سیاسی ۸دی؛

مبرهن استاد دانشگاه و پژوهشگر محیط زیست در گفتگو با ۸دی با اشاره به انتخابات دور دوم گفت: اهمیت دور دوم انتخابات اگر از مرحله اول بیشتر نباشد ، کمتر نیست و انشالله مردم شریف گیلان کاری را که در ۷ اسفند انجام دادند باید در ۱۰ اردیبهشت به پایان برسانند.
این استاد دانشگاه افزود: به نظر من عزیزانی که در لیست اصولگرایان حضور دارند هم از نظر تجربه کاری ، هم از نظر تخصص و هم از نظر تعهد در سطح بسیار بالایی قرار دارند و در شرایط فعلی می توانند گزینه های بسیار خوبی برای نمایندگی مجلس باشند ، به همین علت ما حمایت خود را از لیست اصولگرایان اعلام می کنیم و از مردم هم می خواهیم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2015/12/photo_2015-12-06_10-58-13.jpg
همچنین دکتر محمد دوستار عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد سابقه و نوع نگاه تهیه کنندگان لیست در مقاطع مختلف انقلاب همچون دوران دفاع مقدس ، فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸ است که اصولگرایان نشان داده اند نگاهشان به رهبری نزدیک تر می باشد.
این استاد دانشگاه افزود: علاوه بر آن به نظر بنده لیست اصولگرایان قوی تر ، توانمند تر و مردم پسند تر است و همانند دور اول ازاستقبال خوبی در دور دوم برخوردار خواهد شد.

http://roshankhabar.com/wp-content/uploads/2016/04/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D8%A8%D8%B1.jpg
دکتر قاسمی روشن عضو هیات علمی دانشگاه گیلان نیز در گفتگو با ۸دی گفت: کشورما به مجلسی نیاز دارد که مطالبات رهبری را در مورد قضیه برجام و اقتصاد مقاومتی بصورت جدی پیگیری نماید و مردم مردم مجلسی می خواهند که درمقابل سکوت دولت در برابر بد عهدی های کشورهای سلطه گر از جمله آمریکا، کوتاه نیامده و تسلیم نشود.

http://www.8deynews.com/wp-content/uploads/2016/04/ghasemi-2-500x333.jpg
این استاد دانشگاه افزود: دولت مجلسی می خواهد که نمایندگان آن تجربه کافی ولازم را در زمینه های مختلف از جمله قانونگذاری ، داشته باشند و مردم مجلسی می خواهند که نمایندگان آن تجربه کافی ولازم رادر قانونگذاری داشته باشند.

قاسمی روشن در مورد لیست اصولگرایان به عنوان یک لیست ارزشی و انقلابی، اظهار داشت: بدون تردید مردم در این به لیست اصولگرایان رای می دهند چون افراد این لیست تجربه قانونگذاری که وظیفه اصلی یک نماینده است را دارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه