فرمانده سپاه ناحیه رشت:

برخورد جدی با خرید و فروش رأی در انتخابات مجلس/ برای حفاظت از آرای مردم با احدی مماشات نمی کنیم

مجید دوهندو در مورد برخورد سپاه با عاملان خرید و فروش رای در هنگام برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به هیچ کس اجازه نمی دهیم در حوزه انتخابیه رشت در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی خرید و فروش رای داشته باشد.

برخورد جدی با خرید و فروش رأی در انتخابات مجلس/ برای حفاظت از آرای مردم با احدی مماشات نمی کنیم

به گزارش ۸دی، مجید دوهندو در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد برخورد سپاه با عاملان خرید و فروش رای در هنگام برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به هیچ کس اجازه نمی دهیم در حوزه انتخابیه رشت در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی خرید و فروش رای داشته باشد.

وی افزود: عاملان خرید و فروش رای در حوزه انتخابیه رشت بدانند که برای حفاظت از آرا و برخورد با خرید و فروش رای در راستای ایجاد امنیت با احدی مماشات نمی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، تصریح کرد: هر فردی در راستای خرید و فروش رای دستگیر شود تا روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه پس از انتخابات مرحله سوم مجلس شورای اسلامی در بازداشتگاه خواهد بود.

سرهنگ دوهندو در خاتمه اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همانند دور اول انتخابات از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است و مردم نماینده اصلح را به عنوان نماینده خود راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
هرچند اکثرا ایشان را میشنایند ولی شما باید ایشان را معرفی می کردید نه خدایی اینم باید به شما بگیم
در حاشیه