کارشناس هواشناسی هشدار داد:

هوای گیلان بارانی می‌شود/ کشاورزان خزانه‌های برنج را بپوشانند

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه هوای این استان تا اواسط هفته آینده بارانی پیش‌بینی می‌شود، گفت: بارش تگرگ و وقوع رعد و برق نیز دور از انتظار نیست.

هوای گیلان بارانی می‌شود/ کشاورزان خزانه‌های برنج را بپوشانند

به گزارش ۸دی، مهدی کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای گیلان اظهار کرد: امروز آسمان گیلان ابری و نیمه ابری و بارندگی است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی رشت ۱۷ درجه است، افزود: دمای رشت نسبت به روز گذشته در این ساعت پنج درجه افزایش دارد و رطوبت نسبی هوا ۸۳ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده هوای این استان بارانی است، تصریح کرد: در این مدت هوای گیلان مه‌آلود و بارش باران است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران بهاری، تگرگ و وقوع رعد و برق دور از انتظار نیست و جاده‌ها لغزنده بوده و موجب کاهش دید افقی می‌شود که رانندگان باید در این شرایط دقت بیشتری کنند.

کوثری با اشاره به اینکه به دلیل تغییر شرایط جوی شالیکاران مراقب خزانه‌های برنج باشند، گفت: کشاورزان خزانه‌های برنج را برای جلوگیری از آسیب های ناشی از بارندگی بپوشانند.

وی هوای گیلان برای فردا را ابری و نیمه ابری و همراه با بارندگی پیش‌بینی کرد و یادآور شد: در شبانه‌روز گذشته رودبار با ۴۰ درجه گرم‌ترین و لاهیجان با ۱۳ درجه دما خنک‌ترین شهرهای گیلان بودند.

کارشناس هواشناسی گیلان درباره وضعیت دریا، خاطرنشان کرد: دریا برای انجام فعالیت دریانوردی امروز با احتیاط مناسب و فردا نامناسب است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه