رهبر انقلاب در دیدار کارگران:

آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!/ جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود

به مناسبت هفته‌ کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!/ جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود

به گزارش ۸دی، به مناسبت هفته‌ کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از مهم‌ترین محور صحبت‌های رهبر انقلاب در ادامه می‌آید:

-رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار کارگران: جامعه‌ی کارگری یک جامعه‌ی وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ی حوادث مهم انقلاب و بعد انقلاب حضور داشت/ بنده برای شکر این نعمت پیشانی به خاک می‌ستایم و با همه‌ی وجود از کارگران تشکر می‌کنم.

-رهبر انقلاب، صبح امروز: آمریکا اخلال و خدعه می‌کند و بعد گلایه می‌کنند که چرا ما بدبینیم!/ روی کاغذ می‌نویسند بانک‌ها با ایران معامله کنند اما در عمل جوری «ایران‌هراسی» می‌کنند تا با ایران معامله نشود/ مسئول آمریکایی می‌گوید شاکله‌ی تحریم حفظ شده تا سرمایه‌گذار خارجی بترسد و نیاید.

-رهبر انقلاب: تولید داخلی باید به‌عنوان یک مسئله‌ی مقدس شناخته شود/ جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود/ فروش و مصرف کالای خارجی باید به‌عنوان یک ضد ارزش تلقی شود مگر آنجا که مشابهش نیست.

-رهبر انقلاب: دو روز دیگر در بعضی شهرها انتخابات است؛ این را مهم بشمارید و شرکت کنید/ این نوبت دوم انتخابات اهمیتش کمتر از نوبت اول نیست.

 

 

منبع: KHAMENEI.IR

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه