افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی بمناسبت هفته بسیج در گیلان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج در گیلان خبر داد.

افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی بمناسبت هفته بسیج  در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج در گیلان خبر داد.

سید عیسی صفوی ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری جایگزین جهاد سازندگی شد تصریح کرد: بسیج سازندگی در سال ۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری جایگزین جهاد سازندگی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از شور و نشاط در بین نوجوانان و جوانان، کمک به دولت جهت محرومیت زدایی روستایی و مناطق مرزی و همچنین کمک به آموزش را از مهم ترین اولویت های کاری سازمان بسیج سازندگی بیان کرد.

صفوی با اشاره به افتتاح ۲۲ پروژه بمناسبت هفته بسیج در استان گفت: این پروژه ها شامل ۹باب مسکن محرومین، بهسازی گلزار شهدا، احداث بیش از یک کیلومتر راه روستایی، یک دهنه پل در رودسر و احداث و مرمت ۷باب مسجد گیلان و ۲ سقاخانه است که در هفته بسیج به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه ۱۰۹ باب واحد مسکونی محرومین در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار دارد اضافه کرد: تاکنون ۷۴ واحد مسکونی واگذار شده است و ۳۵ واحد نیز بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای ساخت هر واحد مسکونی اعتباری بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز است خاطرنشان کرد: از این میزان ۲ میلیون تومان توسط سپاه و مابقی توسط کمیته امداد و یا بهزیستی تامین می شود.

eftetah

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه