رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

غرفه کلیپ شهدای کنگره ،سه بعدی یا پنج بعدی نیست اما حرفه ای است

وی نام این غرفه را از خزر تا اروند عنوان کرد و افزود:این غرفه اختصاص دارد به کلیپ طراحی شده خاصی ازدفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که ما در ابتدا قصد داشتیم غرفه سینمای سه بعدی را راه اندازی کنیم ولی به دلیل هزینه های زیاد شکل کار را عوض کردیم .

غرفه کلیپ شهدای کنگره ،سه بعدی یا پنج بعدی نیست اما حرفه ای است

به گزارش ۸دی، محسن جعفری در گفت و گو با عصر صادق با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امیر المونین علی (ع)  و روز پدر اظهار داشت: سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه به فرمان امام راحل را گرامی می داریم.

وی با  اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود گفت:یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت هزار شهید دفاع مقدس،شهدای ترور و شهدای مدافع حرم هموراه در دل مردم گیلان باقی خواهند ماند و مردم پیرو راه آنها هستند.

رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان افزود: هدف از برگزاری این کنگره  تجلیل و به نمایش گذاشتن گوشه ای از ایثارگری ها و رشادتهای شهدا و ایثارگران است و در این راستا تمام سازمانها و نهادها و دستگاهها فرصتی پیدا کردند تا بتوانند قطر ه ای  از دین بزرگی را که شهدا بر گردن ما دارند را ادا کنند .

جعفری شهدا را مظهر مقاومت؛ایستادگی ،اخلاص؛شجاعت و عمل به هنگام دانست و تصریح کرد: شهدا در ان مقطع حساس از تاریخ با شناخت عرصه گوش به فرمان ولی فقیه زمان خود دادند و از جان خود گذشتند و از جان،مال ،ناموس و عزت این سرزمین اسلامی دفاع کردند تا امروز در سایه امنیت و آرامش و اقتدار باشیم.

وی با بیان اینکه نگاهی به طبیعت در این روزهای بهاری ما را به درک گفتمان طبیعت وا می دارد که اجر تحمل و تقابل با دوره های سخت و سرد در نهایت لطافت و نعمت فزاینده است، گفت: شاهد هستیم که در زمستان طبیعت از هر جهت تحریم و تحت فشار سخت و ظالمانه است اما طبیعت به ما آموخت در مقابل همه سختیها با تکیه بر توان داخلی با چاشنی گفتمان مقاومتی می توانیم علاوه بر تسلیم نشدن، از پیچ خطرناک تاریخی هم به سلامت عبور کنیم و شهدا مصداق بارز این گفتمان مقاومتی بودند.

وی گفت: سهم بسیج رسانه در نمایشگاه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان سه غرفه است ،بسیج رسانه در یک غرفه با موضوع جنگ نرم به عنوان مشاور و کمک دهنده با ارشاد اسلامی استان گیلان همکاری دارد.

رئیس بسیج رسانه با اشاره به غرفه تهدیدات شبکه های اجتماعی در نمایشگاه  از خاتم (ص) تا منجی (عج) کنگره ۸۰۰۰ هزار شهید گیلان ،  اظهار داشت :در این غرفه  نیز به عنوان مشاور در کنار عزیزان پلیس فتا هستیم و یک غرفه دیگر نیز به صورت اختصاصی بسیج رسانه، در حال راه اندازی آن است .

وی نام این غرفه را از خزر تا اروند عنوان کرد و افزود:این غرفه اختصاص دارد به کلیپ طراحی شده خاصی ازدفاع مقدس و شهدای مدافع  حرم که ما در ابتدا قصد داشتیم غرفه سینمای سه بعدی را راه اندازی کنیم ولی به دلیل هزینه های زیاد شکل کار را عوض کردیم .

رئیس بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: در این غرفه از تکنیک های کف سازی و زیرسازی و تکنیک نور پردازی و صدابرداری حرفه ای استفاده می شود که ببینده به هنگام تماشای کلیپ حس و حال فضا را کاملا حس می کند.

جعفری با اشاره به اینکه باید این حقیقت غیر قابل انکار را بپذیریم که رسانه امروز تاثیر گذار ترین ابزار در دنیای کنونی  است افزود:  هدف بسیج رسانه جذب نوجوانان و جوانان و معرفی فرهنگ جهاد و شهادت به این قشر است و در این راستا سعی کردیم از تکنیک های بصری و جذاب  در این غرفه استفاده شود و  به امیدواریم که بتوانیم با کمک  شهدا  در این فرصت و با امکانات محدود کار قابل قبولی ارائه دهیم.

جعفری با بیان اینکه برای غرفه های جنگ نرم معرفی تولیدات داخلی و اثر گذار در مقابله با تولیدات وارداتی مدنظر قرار گرفت تصریح کرد:دعوت  از کارشناسان و چهره های محبوب و کشوری در  غرفه های شبکه های اجتماعی از پیشنهادت سازمان بسیج رسانه است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه