کاراته کاران آستارایی مدال های خود را تقدیم قهرمانان گمنام کردند

کاراته کاران آستارایی مدال های قهرمانی خود را با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، تقدیم پنج شهید آرمیده در این مزار کردند.

کاراته کاران آستارایی مدال های خود را تقدیم قهرمانان گمنام کردند

به گزارش ۸دی، آیین تجلیل از ورزشکاران و مربیان هیات کاراته شهرستان آستارا با حضور امام جمعه و رئیس هیات کاراته این شهرستان برگزار گردید و در آن کاراته کاران آستارایی مدال های قهرمانی خود را با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان، تقدیم پنج شهید آرمیده در این مزار کردند.

امام جمعه شهرستان آستارا  در این آیین با تاکید بر اینکه  شهدا قهرمان حقیقی نظام جمهوری اسلامی هستند افزود: کسی که برای عزت و عظمت این انقلاب و نظام تلاش کند، قهرمان است.
وی با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم جان های خودشان استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آوردند، اضافه کرد: باید مرام ، روش و مسلک شهدا چراغ راه ورزشکاران باشد.
حافظ نیا با اشاره به اینکه شهدا بهترین شاخص راهنمای ما به سمت سعادت هستند ، افزود: آنچه که در برگزاری این برنامه های فرهنگی باید بدان توجه جدی شود، تاثیرپذیری عملی از این مناسبات معنوی می باشد.
وی اضافه کرد: شهدا کسانی بودند که در جهت پاسداشت دین ، نظام ، انقلاب با لبیک به فرمان رهبری جانشان را در طبق اخلاص نهادند و به سعادت واقعی رسیدند.
وی ادامه داد: این شهدا بودند که عزت ، امنیت و قدرت را برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز وظیفه تک تک ماست که با عمل به آرمان های آن بزرگواران از راهشان فاصله نگیریم.
رئیس هیات کاراته شهرستان آستارا نیز در این آیین گفت: ورزشکاران بایستی توجه به مسائل اخلاقی را در عمل نشان دهند که رعایت این اصول همواره در کلاس ها و دوره های آموزشی به ورزشکاران یادآوری می شود.
غفور نصیری مقوله اخلاق در ورزش را لازم برشمرد و افزود: در تلاش هستیم تا با همکاری اداره ورزش و جوانان آستارا و سایر متولیان، همایشی با این عنوان در شهرستان آستارا برگزار کنیم.
وی با تقدیر از همکاری امام جمعه و فرماندار آستارا در جهت اعتلای ورزش این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته دو مسابقه بین المللی کاراته در آستارا برگزار شد و مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده، نظیر این مسابقات بین المللی در سال جاری نیز در شهرستان برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه