رییس ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

از فردا تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می گردد

رییس ستاد انتخابات گیلان از آغاز تبلیغات نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد دوم اردیبهشت خبر داد.

از فردا تبلیغات مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می گردد

به گزارش ۸دی، رییس ستاد انتخابات گیلان از آغاز تبلیغات نامزدهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از نخستین دقایق بامداد دوم اردیبهشت خبر داد.

محمد احمدی پور با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای راه یافته به مرحله دوم افزود : تمامی احکام و مقررات مربوط به مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم نیز جاری است.

وی تصریح کرد: بر این اساس ، مدت انجام تبلیغات در این دور از انتخابات نیز یک هفته است و تا ساعت ۸ صبح روز نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه فرآیند تبلیغات ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری متوقف خواهد شد افزود: انجام هرگونه تبلیغات از سوی نامزدها و هوادارانشان در این مدت ممنوع است.

وی به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت در ۲ حوزه انتخابیه رشت و رودبار اشاره و خاطرنشان کرد: در این ۲ شهرستان ۶ نامزد راه یافته به این مرحله برای کسب ۳ کرسی باقیمانده ی استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در ۲ حوزه انتخابیه رشت و رودبار تعداد ۶۴۳ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۵۲۴ شعبه در شهرستان رشت و ۱۱۹ شعبه در رودبار است.

احمدی پور همچنین با تبیین دیگر تمهیدات برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: تحویل تعرفه ها و صندوق های انتخابات از چند روز گذشته انجام گرفته و آمادگی لازم برای برگزاری با شکوه انتخابات وجود دارد.

گیلان ۱۳ کرسی نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه