روایتی از یک قصه پرغصه

کسی به داد نارنجی پوشان شهر بی شهردار شفت نرسید/ همان بهتر که رفتگران به واکس زنی مشغول شوند!

عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران شهرداری شفت مشکلات عدیده‌ای برای امرار معاش آنها به وجود آورده است و نارنجی پوشان شفتی برای کسب روزی حلال از مشغول شدن در شهرداری بیخیال شده اند.

کسی به داد نارنجی پوشان شهر بی شهردار شفت نرسید/ همان بهتر که رفتگران به واکس زنی مشغول شوند!

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، رفتگران و کارکنان زحمت کشی شفتی که روز و شب و در گرما و سرما، با کار و تلاش طاقت فرسا، تلاش می کنند تا نظافت و پاکیزگی را به شهر و شهروندان هدیه کنند، مورد بی مهری مسوولان شهری قرار می گیرند.

چندی پیش بود که کارکنان شهرداری شفت کاسه ی صبرشان لبریز شد و دیگر نتوانستند صورتشان را با سیلی سرخ نگه دارند.

این کارکنان که ماه ها بود هیچ حقوقی دریافت نکرده بودند ؛ دست از کار کشیدند تا شهردار فکری برایشان بکند.

از واکس زدن یکی از رفتگران در جلوی ساختمان شهرداری این شهر ، مشخص بود که اوضاع مالی کارکنان به چه شکلی درآمده است.

پرسنل شهردار دست به اعتصاب زدند و در روز اعتصاب ، کارکنان درب ساختمان شهرداری را قفل کردند و مانع ورود شهردار به اتاق کارش شدند.

اقدامی که نشان داد کارد به استخوان رسیده و با وعده سرخرمن نمی توان اهالی شهرداری را راضی کرد.

عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات کارگران شهرداری شفت مشکلات عدیده‌ای برای امرار معاش آنها به وجود آورده است، اما به نظر می‌رسد تداوم این مشکل دیگر کاسه صبر تعدادی از این کارگران را سرآورده و نارنجی پوشان شفتی برای کسب روزی حلال از مشغول شدن در شهرداری بیخیال شده اند.

این رفته گر زحمت کش شرکتی که گوشه ای از شهر را برای واکس زدن کفش های شهروندان سکنی گزیده، نداشتن پول شهرداری و تعویق در حقوق خود را دلیل این اقدامش می داند.

وی که بالای ده سال سابقه کار در این شهرداری را دارد و سوابق خدمتی اش از برخی از مسوولان در شهرداری هم بیشتر است، بدون هیچ توجهی در گوشه شهر واکس زدن کفش های مردم را به خدمت در نهاد شهرداری ترجیح داده است.

شهرداری شفت با شخص سرپرست اداره می شود و تا کنون شهرداری نتوانسته به صورت دائم با اعضای شورای این شهر دوام بیاورد و شاید دلیلی که این معضلات در شهرداری شفت یکی پس از دیگری رخ می دهد، گواهی بر بی تدبیری های مسوولان شهر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه