کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس رشت :

در ائتلاف اصولگرایان پراکندگی وجود ندارد و همه با سلیقه های مختلف زیر یک بیرق هستیم

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس رشت گفت: در ائتلاف اصولگرایان پراکندگی وجود ندارد و همه با سلیقه های مختلف زیر یک بیرق هستیم تا یک نماینده ارزش و انقلابی رای بیاورد.

در ائتلاف اصولگرایان پراکندگی وجود ندارد و همه با سلیقه های مختلف زیر یک بیرق هستیم

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی با بیان اینکه ما دنبال فردی هستیم که پایبند به ارزشها باشد، اظهار کرد: دنبال کسی هستیم که بتواند قوا و ستون های انقلاب را محکم تر کند.

وی با بیان اینکه بچه های انقلابی و دلسوز نظام بسیار هستند، افزود: بچه های انقلابی را با هم جمع کرده ایم تا با قدرت هر چه بیشتر در مرحله دوم دوستان ما رای بیاورند.

کاندیدای اصولگرای رشت در انتخابات مجلس با اظهار بر اینکه نشان خواهیم داد که بچه های انقلاب و دفاع مقدس هنوز در جامعه حضور دارند، ادامه داد: پراکندگی که بین نیروهای ارزشی وجود داشت را می خواهیم جمع کنیم.

احمدی با بیان اینکه در خدمت آقایان سردار علیزاده، حسینی، اشکوری و فاخته هم بودیم، افزود: دوستان را کنار هم جمع کردیم تا در کنار همدیگر به هم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه من مدیون انقلاب و شهدا هستم، افزود: از خدا می خواهم تا ابد در این راه ثابت قدم بمانم.

کاندیدای انتخابات مجلس رشت با بیان این نکته که بیاییم فکر کنیم که چه نامزدی دلسوز نظام است، بیان داشت: باید دید چه کسانی به نفع منافع مردم، رهبری و شهدا هستند.

احمدی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از روز دهم اردیبهشت در خصوص انتخاب و حضور مردم چیست، اظهار کرد: با توجه به گردهمایی که دلسوزان نظام و ارزشی دارند و دنبال این هستند که مردم یک رفاه نسبی داشته باشند و به فکر منافع شخصی نیستند و از هفتم اسفند تا اکنون همت می کنند تا در دور دوم هم قوه خوبی از ائتلاف اصولگرایان استان رای بیاورد، من از این حیث خیلی خوشبین هستم و آینده را خوب می بینم.

وی با بیان اینکه خوشبینم هستم تا بچه هایی که مبتنی بر ارزشهای انقلاب و رهبری هستند رای بیاورند، خاطرنشان کرد: مردم ثابت کردند که در ۲۲بهمن و مناسبت های مختلفی همچون نهم دی با انقلاب و نظام هستند و ائتلاف اصولگرایان هم دنبال همین هدف است.

کاندیدای انتخابات رشت در خصوص اهمیت ائتلاف اصولگرایان نیز گفت: در ائتلاف اصولگرایان پراکندگی وجود ندارد و همه با سلیقه های مختلف زیر یک بیرق هستیم.

احمدی با بیان اینکه ما از عناصر این ائتلاف حمایت می کنیم، افزود: وقتی جریان اصولگرایی مطرح می شود کار ما راحت می شود و ما به لیست ائتلاف اطمینان می کنیم.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه