در وجود بسیجیان جهان اسلام آرزوی نابودی رژیم صیهونیستی نقش بسته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تیم مذاکره کننده ایران در ژنو را یک تیم بسیجی دانست گفت: در وجود بسیجیان جهان اسلام آرزوی نابودی رژیم صیهونیستی نقش بسته است.

در وجود بسیجیان جهان اسلام آرزوی نابودی رژیم صیهونیستی نقش بسته است

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین  محمدرضا تویسرکانی در اجتماع بسیجیان شهر رشت تنها راه پایداری حکومت دینی را در ترویج تفکر بسیجی دانست و با تاکید بر اینکه اندیشه تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) در دوران قبل از انقلاب شکل گرفت و با اشاره به سخنان امام راحل که معتقد بودند که همه جوانان ایران سرباز امام زمان عج (الله ) هستند افزود: در میان جوانان ایرانی مرز قرار ندهید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نگاه  امام خمینی (ره) به بسیج را یک نگاه جامع دانست و با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی  بسیج نظامی گری نیست ،بسیج را یک عنصر با ایمان ،مخلص و با معنویت برای اداره کشور عنوان کرد و گفت: بسیج باید در تمام عرصه های سازندگی حضور فعال داشته باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه امروز ۲۲ قشر بسیجی داریم بیان کرد : عرض و طول بسیج ،عرض و طول کشور است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه امروز به لطف خداوند تفکر بسیجی در کشور جاری است ، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ایران در ژنو نیز یک تیم بسیجی است وعمکرد تیم مذاکره کننده ایران در ژنو را ستودنی دانست و اظهار کرد: وزیر امور خارجه ایران بسیجی وار در مقابل ۶ قدرت جهان ایستاد  وبر سخن حق ملت ایران پافشاری کرد .

حجت الاسلام  تویسرکانی با این توضیح که امروز بسیج با همه وجود از همه ارکان نظام دفاع می کند خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که بسیج را مصادره نکنند چرا که بسیج حزب و جناح نیست.

با تاکید بر اینکه بسیج یک تشکل سیاسی نیست که برای این و آن تصیم گیری کند افزود: بسیج برای مردم و همه اقشار جامعه است .

وی در ادامه با این توضیح که  وقتی که بانوی وشوکار قهرمان مدال خود را به مقام معظم رهبری اهدا کرد نشان داد بسیج در تمام عرصه ها ی ورزشی ،صنعت ،تجارت و … حضور فعال دارد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیجیان تفکر نابودی صهیونیست‌ها را به هیچ قیمتی از قلب خود بیرون نمی‌کنند اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مدت ۱۰ سال تلاش کرد که ایران را برای دنیا خطرساز جلوه دهد اما تیم مذاکره کننده ایرانی ثابت کرد ایران اسلامی برای دنیا خطری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در وجود بسیجیان جهان اسلام آرزوی نابودی رژیم صیهونیستی نقش بسته است افزود: رژیم صهیونیستی سد نجات بشر است و چاره ای جز محو نابودی ندارد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه