رقابت های کاراته لیگ نونهالان و نوجوانان گیلان برگزار شد

رقابت های کاراته قهرمانی لیگ نونهالان و نوجوانان استان گیلان با انجام هفته سوم و چهارم در رشت پیگیری شد.

رقابت های کاراته لیگ نونهالان و نوجوانان گیلان برگزار شد

به گزارش ۸دی، رقابت های کاراته قهرمانی لیگ نونهالان و نوجوانان استان گیلان جمعه شب با انجام هفته سوم و چهارم در رشت پیگیری شد.

در این دوره از رقابت ها ، ۱۴ تیم در بخش کومیته (مبارزه ) و هفت تیم در بخش کاتا حضور دارند که در سالن آکادمی کاراته استان گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان هفته چهارم این رقابت ها و در بخش کاتا ، تیم خانه کاراته رشت (ب) با انجام پنج مسابقه و کسب ۹ امتیاز تیمی و ۳۰ امتیاز انفرادی در صدر جدول قرار گرفت ، تیم های کاراته هتل صبوری رشت و چای رفاه آستانه اشرفیه با انجام چهار مسابقه و کسب ۹ امتیاز تیمی و ۲۱ امتیاز انفرادی به تریتب در مکان های دوم و سوم قرار دارند.
همچنین در رقابت های کومیته (مبارزه) و در گروه الف که با حضور هفت تیم پیگیری می شود ، تیم کاراته هتل صبوری رشت با انجام دو مسابقه و کسب شش امتیاز تیمی و ۳۹ امتیاز انفرادی در صدر جدول قرار گرفت.
تیم آکادمی کاراته باقری(الف) نیز با انجام دو مسابقه و کسب شش امتیاز تیمی و ۳۰ امتیاز انفرادی در مکان دوم جدول این گروه قرار دارد و تیم آکادمی کاراته رشت (الف) با انجام دو مسابقه و کسب شش امتیاز تیمی و ۲۷ امتیاز انفرادی سوم است .
در رقابت های گروه (ب) نیز که هفت تیم حضور دارند ، تیم کاراته بنیاد رهنما با انجام سه مسابقه و کسب ۹ امتیاز تیمی و ۴۰ امتیاز انفرادی صدرنشین است ، باشگاه قاسمی آستانه اشرفیه با انجام دو مسابقه و کسب شش امتیاز تیمی و ۳۱ امتیاز انفرادی دوم است و تیم کاراته مبارزان رشت با انجام دو مسابقه و کسب شش امتیاز تیمی و ۳۰ امتیاز انفرادی در رتبه سوم قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه