رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی خبر داد

تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی برگزار می گردد

جان کاسکو در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از وضعیت تجهیزات و امکانات ورزشگاه فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی این منطقه را دارای توانایی میزبانی از تورنمنت‌های بین‌المللی از جمله تورنمنت کاسپین دانست.

تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی برگزار می گردد

به گزارش ۸دی، جان کاسکو در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از وضعیت تجهیزات و امکانات ورزشگاه فوتبال ساحلی منطقه آزاد انزلی این منطقه را دارای توانایی میزبانی از تورنمنت‌های بین‌المللی از جمله تورنمنت کاسپین دانست.

وی با بیان اینکه روح لطیف ورزش موجب نزدیک شدن انسان‌ها به یکدیگر می‌شود، افزود: تلاش‌هایی که برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران کشیده شده، جای قدردانی دارد.

رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی با ابراز خرسندی از حضورش در گیلان، گفت: گیلان دارای امکانات بسیار مناسبی برای برگزاری رقابت ها فوتبال ساحلی است.

وی مدت قراردادهای فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی را بین سه تا پنج ساله عنوان کرد و ادامه داد: در صورت ثبت قرارداد دوطرف بین سازمان جهانی فوتبال ساحلی با منطقه آزاد انزلی، نام تورنمنت بین‌المللی کاسپین در وب‌سایت جهانی این فدراسیون ثبت می‌شود.

کاسکو از برگزاری تورنمنت بین‌المللی کاسپین در منطقه آزاد انزلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این تورنمنت برای آمادگی در مسابقات مقدماتی جهانی فوتبال ساحلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در گیلان با نام دریای کاسپین برگزار می‌شود، تصریح کرد: این تورنمنت حدود ۶ ماه آینده با حضور تیم‌های فوتبال ساحلی کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول درباره توسعه گسترش روابط در دیگر حوزه‌ها، یادآور شد: توسعه روابط سیاسی، تجاری، اقتصادی و گردشگری علاوه بر ورزش با ایران، جزو خواسته‌های مهم ماست.

وی برگزاری بازی دوستانه فوتبال ساحلی با ایران را مورد علاقه بسیاری از کشورها دانست و یادآور شد: پس از رایزنی با فدراسیون فوتبال ایران و منطقه آزاد انزلی، از کشورهای مورد تأیید دو طرف برای برگزاری مسابقه دوستانه دعوت می‌شود.

به گزارش فارس، کاسکو امروز از امکانات و توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی برای واگذاری میزبانی مسابقات جهانی فوتبال ساحلی به این منطقه بازدید کرد.

اتمام مجموعه ورزشی فوتبال ساحلی براساس استانداردهای جهانی در منطقه آزاد انزلی شرط نخست برگزاری مسابقات جهانی فوتبال ساحلی به این منطقه عنوان شده است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه