برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان

قاسم مصفا سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، قاسم مصفا  گفت: این کارگاه ویژه خبرنگاران ساماندهی شده کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر است.

وی، برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی فجر انقلاب اسلامی را از برنامه های شاخص کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: جشنواره مذکور با حضور استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار می شود.

وی بازگشایی سایت گیل فجر را از برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان برشمرد و بیان کرد: تقدیر از فرمانداران، روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله برنامه های کمیته مذکور است.

مصفا با بیان اینکه کارگروه های انتخاب فرمانداران، روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر صدا و سیما تشکیل شده است، یادآور شد: افراد برتر در شورای اداری گیلان تقدیر می شوند.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر گیلان به راه اندازی کاروان خبری اصحاب رسانه به شهرستان ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال کاروان مذکور با برطرف کردن نقص های سال گذشته دوباره راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ساماندهی خبرنگاران دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان، خاطرنشان کرد: سال گذشته ساماندهی خبرنگاران از طریق فرمانداری ها انجام شد و امسال اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها این امر را به عهده دارند.

مصفا راه اندازی ایستگاه خبر در روز ۲۲ بهمن و چاپ ویژه نامه های اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد.

وی، خواستار حمایت مسوولان از این کمیته شد و اظهار کرد: تقویت و ایجاد رقابت سازنده بین رسانه ها از اهداف کمیته یادشده است.

وی، برگزاری جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی و همچنین کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی را گام هایی برای کیفی تر شدن مطالب رسانه ها دانست و بیان کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان امسال امر اطلاع رسانی را مهم تر در نظر گرفته و برنامه ها بسیار زودتر از دهه فجر آغاز شده است./ ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه