هشدار به اسرائیل درباره توافق ژنو

«ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس در سخنانی در پارلمان گفت: باید همه از جمله اسرائیل از اتخاذ هرگونه تدابیری که توافق هسته ای (ایران و گروه ۱+۵) را تضعیف می کند، خودداری کند. ما نگران کسانی هستیم که به این موضوع بدبین هستند.

هشدار به اسرائیل درباره توافق ژنو

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، وزیر خارجه انگلیس عنوان داشت، اسرائیل بایستی از اتخاذ هرگونه تدابیری که توافق هسته ای موقت بین ایران و گروه ۱+۵ را تضعیف می کند، اجتناب کند.

به گزارش «رویترز»، «ویلیام هیگ» وزیر خارجه انگلیس در سخنانی در پارلمان گفت: «باید همه از جمله اسرائیل  از اتخاذ هرگونه تدابیری که توافق هسته ای (ایران و گروه ۱+۵) را تضعیف می کند، خودداری کند. ما نگران کسانی هستیم که به این موضوع بدبین هستند.»

هیگ، امروز (دوشنبه)، پارلمان انگلیس را در جریان مذاکرات هسته ای در ژنو، قرار داد و خاطرنشان کرد که هیچ نشانه ای دال بر این کشورهای مخالف این توافق در تلاش برای متوقف کردن آن «به صورت عملی» هستند، نمی بیند.

وزیر خارجه انگلیس در عین حال گفت: «انگلیس هوشیار خواهد بود.»

ایران و شش قدرت جهانی بامداد یکشنبه (۲۴ نوامبر) در ژنو به توافقی درباره برنامه هسته ‌ای ایران رسیدند.

مطابق این توافق شش ماهه، ایران تعهد کرده که غنی‌سازی اورانیوم خود را محدود کند و طرف مقابل نیز متعهد شده است که ضمن تعلیق بخشی از تحریم ها، تا شش ماه هیچ تحریم تازه ای علیه ایران وضع نکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه