در راستای کنگره 8 هزار شهید گیلان؛

نشست هماهنگی کنگره شهدای گیلان با حضور استاندار برگزار شد/گزارش تصویری

در راستای کنگره ۸ هزار شهید گیلان نشست هماهنگی کنگره شهدای گیلان با حضور استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد که گزارش تصویری آن را می توانید مشاهده کنید.

نشست هماهنگی کنگره شهدای گیلان با حضور استاندار برگزار شد/گزارش تصویری

به گزارش ۸دی،  در راستای کنگره ۸ هزار شهید گیلان نشست هماهنگی کنگره شهدای گیلان با حضور استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد که گزارش تصویری آن را می توانید در ذیل مشاهده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهادت
8دی میدونم که منتشر نمیکنی مثل همیشه ، اما مینوسم تا حداقل پیش شهدا بیش از این شرمنده به سکوت نباشم کنگره ملی 8هزار شهید والا مقام استان!!!!!!!! یک لیست عریض و طویل از اقدامات کوچک و بزرگ که ماههاست دارد به اسم کنگره ملی 8هزار شهید و در راستای برگزاری این کنگره و به اسم شهدا برگزار میشود که چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازخورد این کار در متن جامعه ما چیست با این کنگره چه مقدار از نسل جوان ما که خیلی از شهدا و فرهنگ شهادت نمیداند و به دلیل عدم کفایت همین آقایان به شدت با این واژه بیگانه است باخبر میشوند؟؟؟؟!!!!! با برگزاری یادواره های شهدای متعدد که موجب عادی شدن و از بین رفتن شور برای شرکت در اینچنین برنامه هایی میشود ، فقط برای دادن گزارش عملکرد و با شرکت مخاطبان اجباری از گردان های مختلف و متاسفانه پایگاههای مقاومت چه نتیجه ای خواهیم گرفت؟؟؟ آیا ما باین کارمان داریم به شهدا خدمت میکنیم؟؟؟؟ هزینه های گزاف و میلیاردی برای برگزاری این برنامه از اجرای کارهای نمادین و بی خاصیت تا برنامه های تکراری و اجباری و گزارش عملکردی با یک سری مخاطب ثابت و بدون اثر برای چه؟؟؟؟ آیا واقعا شهدا راضی به این کار هستند؟؟؟ مسئولانی که به جرات میتوان گفت برخی فقط برای مطرح کردن خود و نشان دادن توان خود دست به چنین ولخرجی بیخودی به اسم شهدا میزنندآیا شما توجیهی برای این همه هزینه به اسم شهدا دارید و میتوانید جواب شهدا را بدهید؟؟؟؟ والله مجموعه های فرهنگی و مذهبی ، مساجد و پایگاههای بسیج برای بدست آوردن چندصدهزارتومان پول برای اجرای کارهای فرهنگی و تربیتی خود (که بعضا شاید یکی از آن کارها تاثیر بیشتری نسبت به کل این گزارش عملکرد چند میلیاردی داشته باشد) باید چند ده بار این آقایان را ملاقات کنند تاشاید با درصدی از درخواستشان موافقت شود!!!! اما همین آقایان با میل خود چندصد میلیون تومان به اسم شهدا و برای مطرح کردن خود خرج میکنند!!!!!! بروید به جای این کارهای سطحی و این جلسات بدون نتیجه به مشکلات مردم رسیدگی کنید بروید مثل شهدا به مستضعفین و محرومین سربزنید بهشان کمک کنید ما در دور و اطراف شهر و استانمون مناطقی داریم که تا حالا بعد از پیروزی انقلاب حتی یکی از مسئولین هم به آن منطقه نرفته و به مردم آنجا که بیش از 1500 نفر هستند سر نزده (برطرف کردن مشکلات متعددشان پیشکش) اما بچه مذهبی ها رفتن بی ادعا هم رفتن همچون شهدا بروید درد بچه مذعبی های کف خیابانی را بشنوید ، مشکلاتشان را ببینید سختی هاشایشان را درک کنید بهشان کمک کنید تا بتوانند همچنان در این باتلاق دست وپا بزنند و خفه نشوند به جای این کارهای ظاهری آن جوانانی که با هزار امید و آرزو و با طرحهای بسیار پخته و عملی و با پشتوانه علمی و دانشگاهی در راستای اقتصاد مقاومتی به شما مراجعه میکنند رو تحویل بگیرید!!!!!!!! تا چرخه حیات و پویایی این مملکت بچرخد نه اینکه به ایشان بگویید که بعد از سالها تحصیل در دانشگاه و ماهها وقت برای طراحی یک پروژه بروند پرورش اردک بزنند!!!! و و و و و و و و و و و وموارد بسیار زیاد از بی مسئولیتی و بی کفایتی شما مسئولین که میشود از روی آ« کتاب نوشت. فقط از پیروی کردن از ولی فقیه زدن عکس ایشان و امام راحل در اتاقتان را بلدید در عمل هیچ کاش عکس آقای مظلوم و امام راحل عزیز رو از اتاقتان میکندید تا بی کفایتی شما به اسم ایشان تمام نشود اللهم عجل لولیک الفرج
در حاشیه