معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان؛

باید با تفکر بسیجی سعی کنیم در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی موفق باشیم

سرهنگ جعفری خیرخواه گفت:باید با تفکر بسیجی و مقاومتی سعی کنیم در ایجاد امنیت و آرامش مناسب اخلاقی و اجتماعی موفق باشیم.

باید با تفکر بسیجی سعی کنیم در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی موفق باشیم

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان در نشست بررسی راهکارهای افزایش موفقیت که در معاونت اجتماعی برگزار شد، با اشاره به شعار امسال( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)، گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باید با تفکر بسیجی و مقاومتی سعی کنیم در عرصه اقدام و عمل فعالیت های خود را در چارچوب منویات معظم له با برنامه ریزی مستمر و ابتکار عمل لازم انجام داده و در ایجاد امنیت و آرامش مناسب اخلاقی و اجتماعی موفق باشیم.

سرهنگ جعفری خیرخواه یادگیری مداوم را کلید موفقیت دانسته و گفت: برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کرد و از  شکست ها درس گرفت.

جعفری خیرخواه خوشبینی را در اکثر مواقع با موفقیت و پیشرفت همسو اعلام کرده و افزود: هر موقعیتی را می‌توان مثبت تلقی کرد، به شرط آنکه آن را به عنوان فرصتی برای رشد و پیشرفت در نظر گرفت.

خیرخواه با بیان اینکه انسان مسئول در هر شرایطی به دنبال نقاط مثبت است، اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت باید هدف را با تفکر شکست ناپذیری تلفیق کرد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه منشأ تمام پیروزی‌ها در وجود ماست، اضافه کرد: انسانی که نگاه مثبت و فعال در زندگی دارد خواهان کار، کوشش و تلاش بوده و برای خود برنامه دارد.

وی با بیان اینکه انسان موفق، ریشه همه موفقیت‌ها را در درون خود جست‌وجو می‌کند، تصریح کرد: انسان موفق با استفاده مناسب از امکانات تحت اختیار برای پیشرفت، هر چیز را در حیطه نفوذ و تحت تأثیر خود قرار می دهد.

سرهنگ خیرخواه در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز امسال با اجرای طرح اجتماعی، فرهنگی و مذهبی گیلان مطهر شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در سطح استان بوده ایم، بیان داشت: انجام کار فرهنگی درست و مناسب می تواند در ایجاد احساس امنیت جامعه موثر باشد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: باید درصدد باشیم که نواقص و کاستی ها  را رفع نموده و حرکتی رو به پیشرفت و موفقیت در حوزه ماموریتی خود داشته باشیم.

 

سرهنگ خیرخواه ماموریت های پلیس را گسترده و پیچیده عنوان کرد و افزود: با وجود حجم کار و گستردگی ماموریت ، پلیس به دنبال تغییر و بهره برداری از بهترین روش برای رسیدن به مقصد است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اعلام اینکه برای رفع نواقص و کاستی برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است، اعلام داشت: برنامه‌ریزی در جهت رفع نواقص و کاستی، تلاش هدفمند و دقیق برای تکامل خود می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه