نشست اساتید اصلاح طلب گیلانی برای روی کار آوردن گزینه مد نظر!!!

در پی انتصاب برخی افراد نزدیک به جریان سیاسی موسوم به اصلاح طلب در استان خبرهایی از برگزاری جلسات اساتید اصلاح طلب در یکی از دانشگاه های گیلان به گوش می رسد.

نشست اساتید اصلاح طلب گیلانی برای روی کار آوردن گزینه مد نظر!!!

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز در پی انتصاب برخی افراد نزدیک به جریان سیاسی موسوم به اصلاح طلب در استان خبرهایی از برگزاری جلسات اساتید اصلاح طلب در یکی از دانشگاه های گیلان به گوش می رسد.

این افراد که  کمتر از ۲۰ درصد  اساتید این دانشگاه دولتی (….) را تشکیل می دهند در نشستی در یکی از دانشگاه غیر انتفاعی ( اَ ) برای تغییر مسئول این دانشگاه و معرفی گزینه خود به رایزنی  و در نهایت به رأی گیری پرداختند.

گزینه این افراد یکی از اعضای انجمن اسلامی اساتید این دانشگاه بوده و گرایش اصلاح طلبانه دارد.

مسئولیت وی بعنوان معاونت دانشجویی دانشگاه که درحدود ۲۰ سال پیش به پایان رسید را می توان مهمترین مسئولیت وی در حوزه دانشگاه به حساب آورد.

اعزام بازرس از تهران با گرایشات خاص در جهت تحقیق از این دانشگاه که در چند روز گذشته انجام گرفته را نمی توان بی ربط از این موضوع تحلیل نمود.

فعالیتهای افراطی جریانات تندرو اصلاح طلب در زمان دولت اصلاح طلب دانشگاه را به پیاده نظام این جریان فکری در سطح جامعه تبدیل نموده بود که از مسئولین مدعی اعتدال انتظار می رود جلوی اینگونه افراط گریها در دولت اعتدال گرفته شود.

etedal

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
زیتون خبر
خبر حماسه بسیجیان رودبار در سالروز تشکیل بسیج
در حاشیه