مراسم نکوداشت شهید انصاری در رشت برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: شهدا به مردم درس آزادگی و عشق به میهن آموختند، باید راه این شهید و همه شهدای والامقام را ادامه دهیم تا دشمن بداند از حرکت‏های وحشیانه به جایی نخواهد رسید.

مراسم نکوداشت شهید انصاری در رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، اسماعیلی با بیان اینکه مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهید اقتدار فرهنگی ˈحجت الاسلام ابراهیم انصاریˈ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گیلان برگزار خواهد شد، گفت: شهادت پاک و مخلصانه این روحانی شهید و دیگر شهدای اقدام تروریستی لبنان نشان از مقام ویژه آن‌ها برای خداوند متعال دارد و به واقع شهادت پاداشت مجاهدت و تلاش‏های صادقانه شهید انصادری در طول دوران خدمت در نظام مقدس جمهور اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: شهدا به مردم درس آزادگی و عشق به میهن آموختند، باید راه این شهید و همه شهدای والامقام  را ادامه دهیم تا دشمن بداند از حرکت‏های وحشیانه به جایی نخواهد رسید و سبب همبستگی و اتحاد بیش از پیش مسلمانان خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم شهید انصاری تشکیل شده است ادامه داد: بمنظور خدمات شایسته شهید حجت الاسلام ابراهیم انصاری در گیلان، مقرر شد مراسم یاد و خاطره آن شهید والامقام روز پنجشنبه ۷ آذر از ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت برگزار شود.

اسماعیلی سخنران این مراسم را یکی از مسئولین کشوری که آشنایی بیشتری با شهید انصاری داشت خواند و افزود: تلاش داریم مراسمی باشکوه در شان آن شهید بزرگوار برگزار کنیم زیرا با توجه به اینکه شهید انصاری متولد این استان نبود اما هم در دوران خدمت در گیلان و هم پس از آن خدمات شایانی از خود در این خطه به یادگار گذاشته است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم انصاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت صبح روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه در یک حمله تروریستی مقابل سفارت ایران به شهادت رسید.

از سوابق کاری این شهید می توان به مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان هرمزگان به مدت دو سال (از سال ۱۳۷۱- ۱۳۷۳) و مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گیلان به مدت ده سال (از سال ۱۳۷۳-۱۳۸۳) اشاره کرد.

وی از سال ۱۳۸۳ به مدت بیش از ۵ سال رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان بود و تا پیش از تصدی رایزن فرهنگی ایران در بیروت به مدت سه سال، مدیرکلی آفریقا – عربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را به عهده داشت./ ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه