عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان:

انتخاب ۷ نماینده اصولگرا در دور اول نشانه وحدت اصولگرایان است/ ائتلاف در دور دوم هم موفق خواهد شد

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه انتخاب ۷ نماینده اصولگرا در دور اول نشانه وحدت اصولگرایان است، گفت: در مرحله دوم هم امیدواریم طوری عمل شود که رای اکثریت را بیاوریم.

انتخاب ۷ نماینده اصولگرا در دور اول نشانه وحدت اصولگرایان است/ ائتلاف در دور دوم هم موفق خواهد شد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم میر حسینی اشکوری در گفتگو با خبرگزاری بین المللی کاسپین  از رشت با اشاره به اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس و وحدت داعیه داران اصولگرایی بر لیست ائتلاف اصولگرایان گیلان، گفت: اصولگرایان در مرحله اول انتخابات مجلس وحدت بسیار خوبی داشتند و به لحاظ اکثریت کسانی که در اکثر شهرستان ها رای آوردند از نیروهای اصولگرا هستند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: نماینده لنگرود  و فومن هم در لیست ما نبودند اما این افراد را جزنیروهای خوب و اصولگرا می دانیم.

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان، ادامه داد:  طبق لیست اصلاح طلبان اگر نمایندگان رشت، فومن و لنگرود را هم اصلاح طلب بدانیم هفت نماینده ای که در دور اول رای اوردند از نیروهای اصولگرا هستند و سه نفر اصلاح طلب هستند.

اشکوری با بیان اینکه آقایان در مصاحبه ای گفته اند که نماینده استانه اشرفیه و صومعه سرا هم جزلیست اصلاح طلبان هستند، ابراز کرد: آقای قربانی در آستانه صراحتا و اقای دلخوش هم کتبا اعلام برائت از اصلاح طلبان کردند و نیروی اصولگرا هستد.

وی با اشاره به این نکته که در دور دوم هم یقینا وحدت خوبی خواهیم داشت و اکثر کاندیداهای دور دوم اعلام کردند که در لیست اصولگرایان هستند، گفت: در رشت دونفر و در رودبار یک نفر را اعلام خواهیم کرد تا با انسجام و وحدت بیشتر به خانه ملت بروند.

اشکوری با بیان این نکته که نیروهایی که در حوزه خبرگان رهبری رای آورده اند نیروهای ولایی و اصولگراهستند، اظهار کرد: در مرحله دوم هم امیدواریم طوری عمل شود که رای اکثریت را بیاوریم.

وی تأکید کرد: یقینا در رشت دونفر و تا آخر این هفته یک نفر را در رودبار معرفی خواهیم کرد و آن افرادی هم که رای آورده اند مواضع خود را در حمایت از نیروهای اصولگرا در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده اند.

عضو شورای راهبردی اصولگرایان گیلان، خاطرنشان کرد: در دور دوم هم اصولگرایان موفق خواهند شد.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه