در پاسخ به اظهارات آقای رمضانپور؛

اصلاً هر ۱۳ نماینده ی منتخب گیلان در مجلس دهم اصلاح طلب اند

روز گذشته مطلبی از آقای رمضانپور بر خروجی یکی از سایتهای خبری قرار گرفت که ما را بر آن داشت برخی از اتفاقات و رویدادهای انتخابات اخیر گیلان را به ایشان یادآور شویم.

اصلاً هر ۱۳ نماینده ی منتخب گیلان در مجلس دهم اصلاح طلب اند

به گزارش ۸دی ، روز گذشته مطلبی از آقای رمضانپور بر خروجی سایت کاسپین (سند) قرار گرفت که ما را بر آن داشت برخی از اتفاقات و رویدادهای انتخابات اخیر گیلان را به ایشان یادآور شویم.

جناب آقای رمضانپور در بخش هایی از این مصاحبه اذعان دارند که از کاندیداهای اصولگرا جهت ارائه لیست خود بهره برده اند و با توجه به این اعتراف صریح ، برای ما جالب است که چگونه ادعا می کنند لیست اصلاحات گیلان رأی آورده است ؟!

در انتخابات گذشته ، اصلاح طلبان گیلانی صرفاً جهت پیروزی بر روی کاغذ به همۀ کاندیداهای اصولگرا نزدیک شدند و تلاش کردند که از نمد افرادی که در جبهه اصولگرایی هستند برای خود پوستینی تهیه کنند و شاهد این مدعا را نیز می توان در انتخاب کاندیداهای اصولگرای آستانه (سند) ، صومعه سرا (سند) و حتی رشت جستجو کرد. به جناب آقای رمضانپور یادآور می شویم که سرلیست شما در استان، نماینده شهر رشت در مجلس است که وی همچنان عضو فراکسیون “اصولگرایان” رهروان ولایت مجلس می باشد (سند).

به جنابعالی یادآوری می کنیم که علی رغم تلاش شدید رسانه ای جریانتان جهت یارگیری در انتخابات، تکذیب دکتر گودرزوند چگینی از حضور در جبهه شما (سند) و عدم اجابت آقای جمالی (سند) در رودبار از لیست شما در همه ی رسانه ها ذکر شده و فقط لازم است که از اطرافیانتان در خواست کنید این اخبار را به شما انتقال دهند.

و در آخر از جنابعالی می پرسیم که آیا تنها بزرگی عدد تعداد نمایندگان اصلاح طلبان در کلام و شانتاژ رسانه ای، شما را راضی خواهد کرد و اصلاً برایتان مهم نیست که تفکر این نمایندگان به سمت کدام جریان متمایل است؟ می شود لطفاً بفرمایید کدام یک از نمایندگان مورد حمایت شما که به آنها لقب نماینده جریان اصلاح طلبان را داده اید اکنون به دنبال ریاست مجلس سرلیست اصلاح طلبان در کشور یعنی آقای عارف هستند؟

آیا امروز اوضاع اصلاح طلبان اینقدر خراب شده که به گزینه های مطرح اصولگرا راضی شده اند؟ و آیا فکر می کنید با آوردن نام هر کاندیدایی که شانس و محبوبیت بیشتری در شهرستان خود دارد را با وجود اینکه متعلق و دلبسته ی جریان اصولگرایی ست در لیست خود قرار دهید “حتی بدون اطلاع افراد” ، می تواند برای جریانتان وجهه ی عمومی درست کنید؟

با این مصاحبه ها و عنوان کردن بی پایه ی اعداد شاید بتوانید اعضای مرکزی جریانتان در پایتخت را از عملکرد خود در استان راضی نگهدارید ولی ذهن مردم فهیم استان را که از پیشینه و عقبه ی فکری عملی تک تک کاندیداهایشان مطلعند را که نمی توانید به انحراف ببرید؛ از قدیم گفته اند که “با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی شود”.

اگر شما و جریانتان با عنوان نمودن این اعداد راضی می شوید، باشد برای خوشآمد شما فرض را بر این می گذاریم که اصلاً هر ۱۳ نماینده ی منتخب گیلان در مجلس دهم اصلاح طلب هستند. حال آنکه اصولگرایی یک گفتمان عمیق است و در بازی اعداد نمی گنجد.

b4jdo0tu

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه