سوالات زیادی در مورد توافق ژنو وجود دارد / بسیج دانشجویی آماده است فضا را برای پاسخگویی تیم مذاکره کننده فراهم کند

وی با تاکید بر این نکته که رسانه ها باید در رابطه با این توافق به دور از هر گونه ذوق‌زدگی واقعیات را تبیین کنند، افزود: با وجود اینکه هیئت مذاکره کننده ایرانی اعلام کرد که براساس توافق نامه غنی سازی در ایران به رسمیت شناخته شده ولی ظاهرا در سند توافق نامه چنین موضوعی نیامده است و این یکی از شبهاتی است که در توافق نامه ژنو وجود دارد.

سوالات زیادی در مورد توافق ژنو وجود دارد / بسیج دانشجویی آماده است فضا را برای پاسخگویی تیم مذاکره کننده فراهم کند

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمد ودود حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری آن چیزی را که تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان می‌کند درخور تقدیر است ولی در رابطه با توافق ژنو برخی شبهات وجود دارد که لازم است در مورد آن شفاف سازی صورت گیرد.

وی با تاکید بر این نکته که رسانه ها باید در رابطه با این توافق به دور از هر گونه ذوق‌زدگی واقعیات را تبیین کنند، افزود: با وجود اینکه هیئت مذاکره کننده ایرانی اعلام کرد که براساس توافق نامه غنی سازی در ایران به رسمیت شناخته شده ولی ظاهرا در سند توافق نامه چنین موضوعی نیامده است و این یکی از شبهاتی  است که در توافق نامه ژنو وجود دارد.

حیدری گفت: یکی دیگر از مسائلی که افکار عمومی در مورد آن سوال دارند این است که ادامه روند مذاکرات به چه صورت خواهد بود و در گام های بعدی قرار است چه اقداماتی صورت گیرد.

 

رئیس بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: اعلام موضع هیئت ایرانی و همچنین موضع گیری های طرف های مقابل باعث شده که این سوال به وجود آید که آیا واقعا در توافقات اخیر حقوق ملت رعایت شده یا نه ؟!

 

حیدری با بیان اینکه کلیت مباحث ژنو نباید زیر سوال برود،ادامه داد: هیئت مذاکره کننده باید با شفاف سازی در خصوص روند مذاکرات بدون هیچ کم و کاستی واقعیات را بیان کنند تا افکار عمومی در جریان قرار گیرد.

 

رئیس بسیج دانشجویی کشور افزود: همچنین در سطح دانشگاه ها نیز دانشجویان سوالات زیادی در رابطه با توافق نامه ژنو دارند که لازم است به همه آنها پاسخ داده شود.

 

وی در پایان اعلام کرد: بسیج دانشجویی آمادگی دارد تا با در اختیار قرار دادن تریبون به هیئت مذاکره کننده ایرانی در سطح دانشگاه های کشور ، زمینه را برای شفاف سازی و اطلاع رسانی به عموم فراهم کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه