با حضور مسئولین؛

اعتبارنامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به منتخب مردم آستانه‌اشرفیه اعطا شد/ تصاویر

فرماندار آستانه‌اشرفیه اعتبارنامه نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به محمدحسین قربانی منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه اعطا کرد.

اعتبارنامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به منتخب مردم آستانه‌اشرفیه اعطا شد/ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر، امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه در آیین اعطای اعتبارنامه نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به محمدحسین قربانی منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه انتخاب‌کنندگان و انتخاب شونده باید به‌عنوان ارزشمند و بار معنوی انتخاب توجه داشته باشند اظهار داشت: منتخب مردم در وهله نخست باید منافع ملی و مصالح عمومی کشور و نظام را مدنظر داشته باشد که بر همین اساس رسالت یک نماینده تعیین می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد ساجدی بابیان اینکه دکتر قربانی در حوزه منافع ملی نظام و کشور عملکرد خوبی داشته است افزود: دکتر قربانی علی‌رغم جوان بودن تعامل خوبی با سایر نمایندگان و حتی ایجاد آرامش در مجلس درزمانی که برخی به دنبال تنش بودند داشتند.

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس در مردم آستانه‌اشرفیه (5)

وی با اشاره به اینکه انتخاب مجدد دکتر قربانی به سمت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اهمیت بیشتری نسبت دوره نخست حضورشان در مجلس دارد گفت: با توجه به اینکه دکتر قربانی در سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودند، فعالیت وی بیشتر رصد شده و انتقاد راحت‌تر بوده و این انتظار می‌رود که با توجه به اعتماد مضاعف مردم، ظرفیت و نقاط قوتی که دارند بیش‌ازپیش برای نظام و حوزه انتخابی مؤثر باشند.

ساجدی انتخابات را یک فرصت ارزشمند برای نظام دانست و افزود: انتخابات هفت اسفند به دلیل حضور پرشور و گسترده مردم یک مانور سیاسی تلقی می‌شود که با حضور هواداران کاندیداها، شورونشاط مردم و اجتماع را دربر دارد.

وی بابیان اینکه متأسفانه در کشور و شهرستان برخی جنبه و ظرفیت لازم را ندارند اظهار کرد: متأسفانه برخی رقابت را با خصومت و کینه‌توزی اشتباه می‌گیرند و پسندیده بود در مراسم امروز سایر کاندیداها نیز دعوت می‌شدند تا دل‌ها نیز نزدیک‌تر شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با پیشنهاد برگزاری جلسات مختلف به منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در صورت هرگونه بداخلاقی پسندیده است که نماینده محترم آرامش خود را حفظ کرده و راه وحدت اجتماعی و همدلی گام بردارد.

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس در مردم آستانه‌اشرفیه (6)

منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این نشست بابیان اینکه هفت اسفند برگ زرینی در تاریخ سیاسی این شهرستان رقم خورد اظهار داشت: این گفته بنده به خاطر انتخاب خودم نیست بلکه با توجه به وجود حواشی موجود انتخابات خوبی را در این شهرستان شاهد بودیم.

محمدحسین قربانی با اشاره همواره در زمان انتخابات اخلاق و تعامل را محوریت کارمان قراردادیم افزود: تیم ما بهترین، توانمندترین و سالم‌ترین تیم بود و امروز نیز بر همین باوریم و بنای ما بر این است که در ادامه مسیر خدمت، از همین ظرفیت و با پوشش دادن بسیاری از ضعف‌های کوچکی اگر در دوره گذشته بود در حوزه دفتر و اطرافیان ترمیم می‌کنیم.

وی بابیان اینکه شهرستان آستانه‌اشرفیه در حوزه حفظ آرامش و تعامل شهرستان نمونه‌ای است گفت: شاید در ادامه خدمت در حوزه مدیران شاهد تغییر و تحول باشیم ولی مبنای ما دخالت در این حوزه نیست و ما بنا را بر حل مشکلات در شهرستان داریم.

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس در مردم آستانه‌اشرفیه (3)

منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه مدیران اجرایی باید مسلط به کاران باشند افزود: بنای ما حل مشکلات در شهرستان و ارجاع آن به مدیریت شهرستان است و در صورت بروز مشکل احتمالی از ظرفیت فراملی استفاده می‌کنیم ئ این رویه‌ای است که در چهار سال آتی نیز پیش خواهیم برد.

وی بابیان اینکه شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید نصب العین همه ما قرار گیرد اظهار کرد: شدیداً نیازمند راهنمایی نخبگان و خواص برای تحقق شعار سال هستیم و ما همچنان در شرایط بسیار سختی قرار داریم و همانند زمان انتخابات اخلاق محوری، رعایت حقوق شهروندی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف را سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم و این تنها یک شعار انتخاباتی نیست.

قربانی با اذعان به اینکه آمادگی لازم برای استفاده از طرح‌های کارشناسی رقبای انتخاباتی و کارشناسان را داریم بیان کرد: ما محکوم به توسعه و پیشرفت بوده و فرصت آزمون‌وخطا نداریم.

وی افزود: هرچند که ما چشممان را بر بداخلاقی‌ها بستیم ولی این بداخلاقی‌ها در اذهان و افکار عمومی نقش می‌بندد و این‌طور نیست که هرچه ما گفتیم درست است.

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس در مردم آستانه‌اشرفیه (4)

فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم با اشاره به مجموعه همکاری‌های صورت گرفته در زمان انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه شاهد انتخاباتی سالم و پرشور بودیم و امیدواریم که منتخب مردم بتواند رسالت نمایندگی خود را پیروزمندانه‌تر از گذشته ایفا کند.

رحیم حیدری گلرودباری با اشاره به نام‌گذاری شعار سال “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل ” توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: فعالیت ما در سال جاری و در ادامه همدلی و هم‌زبانی و با شعار محوری اقتصاد مقاومتی است و باید در پایان سال گزارش عملکردمان را تقدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی کنیم.

اعطای اعتبارنامه نمایندگی مجلس در مردم آستانه‌اشرفیه (1)

در پایان این مراسم اعتبارنامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به محمدحسین قربانی منتخب مردم آستانه‌اشرفیه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعطا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه