ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر

خودرو یکی از ارکان جدایی ناپدیر زندگی افراد شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی خودروسازی خریدار انتظار دارد تا با صرف حداقل هزینه به حداکثر امکانات دسترسی پیدا کند.

ارزانترین خودروهای مدرن دنیا+ تصویر

به گزارش ۸دی، خودرو یکی از ارکان جدایی ناپدیر زندگی افراد شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی خودروسازی خریدار انتظار دارد تا با صرف حداقل هزینه به حداکثر امکانات دسترسی پیدا کند.

در بررسی های صورت گرفته و مقایسه ی خودروهای کارخانه های دنیا ۹ خودرویی که در این خبر می بینید در بین خودروهایی با قیمت زیر ۱۰هزار دلار به عنوان ارزانترین خودروهای مدرن معرفی شده اند که دارای امکانات و کیفیت مناسبی نیز هستند.


۱.  باجاج RE60 : این خودرو از سال ۲۰۱۲ در کشور هند تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۳۰۰۰دلار  معادل ۱۰,۵۵۷,۶۰۰ تومان به فروش می رسد.

۲. تاتا نانو:  این خودرو از سال ۲۰۰۸ در کشور هند تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۲۰۰۰ دلار  معادل ۷,۰۳۸,۴۰۰ تومان به فروش می رسد.

۳. چری کیوکیو: این خودرو از سال ۲۰۰۳ در کشور چین تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۵۰۰۰ دلار  معادل ۱۷,۵۹۶,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

۴. ماروتی سوزوکی ۸۰۰: این خودرو بین سال های ۱۹۸۳ تا ۲۰۱۴ تولید شده است و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۴۵۰۰ دلار  معادل ۱۵,۸۳۶,۴۰۰  تومان به فروش می رسد.

۵. جیلی MR : این خودرو چینی از سال ۲۰۰۰ تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۵۵۰۰ دلار  معادل ۱۹,۳۵۵,۶۰۰  تومان به فروش می رسد.

۶. چری A1 سدان: این خودرو چینی از سال ۲۰۰۷ تولید می شود و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۷۵۰۰ دلار  معادل ۲۶,۳۹۴,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

۷. هیوندای i10 : این خودرو از سال ۲۰۰۷ به سفارش هند در ژاپن تولید شده است و با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت  ۹۱۰۰ دلار  معادل ۳۲,۰۲۴,۷۲۰ تومان به فروش می رسد.

۸. فیات پالیو: این خودرو تولید کشور برزیل است که با امکانات و کیفیت قابل قبولی به قیمت ۹۰۰۰ دلار معادل ۳۱,۶۷۲,۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

۹. داسیا لوگان: این خودرو تولید کمپانی فرانسوی رنو است که به قیمت ۶۵۰۰ دلار معادل  ۲۲,۸۷۴,۸۰۰ تومان با امکانات و کیفیت قابل قبولی به فروش می رسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه