رئيس کل دادگستري استان گيلان؛

دشمنان به دنبال منحرف کردن انقلاب بودند اما کشور مقتدرتر از گذشته در سطح دنیا می درخشد

احمد سیاوش پور با اشاره به اینکه امنیت کشور ما زبانزد کشورهای منطقه است، بیان داشت: دشمنان به دنبال منحرف کردن انقلاب ما بودند اما کشور ما مقتدرتر از گذشته در سطح دنیا می درخشد.

دشمنان به دنبال منحرف کردن انقلاب بودند اما  کشور مقتدرتر از گذشته در سطح دنیا می درخشد

به گزارش ۸دی، احمد سیاوش پور  رئیس کل دادگستری استان گیلان در جمع کارکنان انتظامی، گفت: با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی پلیس شاهد رضایت مندی بسیار خوبی نسبت به پلیس در  سطح کشور بودیم.

رئیس کل دادگستری استان گیلان رضایتمندی مردم را نتیجه تلاش پلیس و امانت داری دستگاه قضایی عنوان کرده و افزود: پیوند دستگاه قضایی و پلیس یک پیوند ناگسستنی است.

احمد سیاوش پور با اشاره به اینکه با وجود دستگاههای امنیتی، انتظامی و نظامی، امنیت کشور ما زبانزد کشورهای منطقه است، بیان داشت: دشمنان به دنبال منحرف کردن انقلاب ما بودند اما  کشور ما مقتدرتر از گذشته در سطح دنیا می درخشد.

وی با تاکید بر اینکه نقش ایران اسلامی در امنیت منطقه بی بدیل است، اظهار داشت: این امنیت، اقتدار و عزت از برکت خون شهداء می باشد.

سیاوش پور ایستادگی در مقابل دشمنان را با بهره گیری از آموزه های دینی میسر دانسته و خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، همه ما باید در بهتر انجام دادن ماموریت های خود تلاش کنیم.

این مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه هر توسعه ای باید با وجود امنیت در جامعه محقق شود، گفت: سخت کوشی، ایمان و اعتقاد در پلیس باعث تحقق امنیت در جامعه شده است.

رئیس کل دادگستری استان گیلان امنیت را یک مجموعه به پیوسته از وجود زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و… دانسته و افزود: اگر تمامی زیرساخت های تحقق امنیت در کنار هم به درستی قرار بگیرند، امنیت پایدار محقق خواهد شد.

وی اخلاق مداری را انتظار مردم از پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرده و بیان داشت: اقتدار زمانی معنا پیدا می کند که قدرت و اخلاق در کنار باهم باشند.

سیاوش پور با بیان اینکه با رعایت حقوق شهروندی و اخلاق مداری است که رضایتمندی مردم را می توان کسب کرد، اظهار داشت: خدایی ناکرده یک بی احترامی باعث از بین رفتن همه تلاش ها می باشد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر رعایت حرمت ها و حریم ها توسط پلیس و دستگاه قضایی، تصریح کرد: پلیس مقتدر باید مرجع و پناهگاه مردم باشد.

گفتنی است، مراسم صبحگاه عمومی با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان،دادستان مرکز استان، فرمانده انتظامی استان گیلان، دادستان شهرستان بندرانزلی و معاونان و روسای پلیس های تخصصی در این در ستاد انتظامی استان برگزار شده و در این مراسم از خانواده شهداء و جمعی از کارکنان انتظامی در راستای اجرای طرح موفق گیلان مطهر  تقدیر به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه