توسط فرماندار آستارا

منتخب مردم آستارا اعتبارنامه نمایندگی اش تحویل گرفت

جلسه اهدای اعطای اعتبارنامه «ولی داداشی» نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس دهم در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

منتخب مردم آستارا اعتبارنامه نمایندگی اش تحویل گرفت

به گزارش ۸دی، جلسه اهدای اعطای اعتبارنامه «ولی داداشی» نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس دهم دقایقی پیش در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

فرماندار آستارا با تبریک به نماینده منتخب مردم این شهرستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این آزمون بزرگ انتخاباتی، مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم رقم زدند.

13950118000341_PhotoA

سیروس شفقی، با قدردانی از تمام کاندیداهای مجلس در انتخابات مذکور بر ضرورت عملیاتی کردن شعار سال «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل»، توسط مسئولان و همکاری مردم تأکید کرد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با تمام قدرت و صلابت پیرو فرامین و منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نماینده منتخب مردم آستارا در مجلس دهم نیز در جلسه مذکور با قدردانی از مردم فهیم و با فرهنگ این شهرستان در انتخابات، گفت: از تمام عوامل انتظامی، امنیتی و هیئت‌های اجرایی و نظارت و کاندیداها برای برگزاری انتخابات سالم و امن قدردانی می‌کنم.

ولی داداشی با بیان اینکه با همکاری مسئولان توان اجرایی کردن شعار سال را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: بنده از هیچ تلاشی برای برطرف شدن مشکلات مردم آستارا دریغ نخواهم کرد.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه