پزشک جهادی در گفتگو با 8دی:

بخش سلامت نیازمند بودجه بیشتری است/ حوزه سلامت در اردوهای جهادی باید تقویت بشود

علوی گفت:دولت باید تمرکز خود را روی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی بگذارد زیرا اگر در این دو حوزه بهداشت تامین نگردد وضعیت عمومی‌ سلامت با مشکل مواجه خواهد شد.

بخش سلامت نیازمند بودجه بیشتری است/ حوزه سلامت در اردوهای جهادی باید تقویت بشود

دکتر علوی پزشکی است که دارای سالها تجربه در حوزه سلامت عمومی می باشد،در گفتگو با خبرنگار ۸دی به مناسبت روز جهانی سلامت در خصوص وضعیت خدمات دولتی در حوزه سلامت گفت: دولت تا آنجایی که می تواند خدمات خود را انجام می دهد اما برای بهبود وضعیت خدمات در حوزه سلامت دولت نیازمند به بودجه بیشتری است که متاسفانه در حال حاضر تامین نمی شود و به همین علت متاسفانه جامعه ایران در این حوزه با ضعف مواجه است.

وی افزود: دولت باید تمرکز خود را روی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی بگذارد زیرا اگر در این دو حوزه بهداشت تامین نگردد وضعیت عمومی سلامت‌با مشکل مواجه خواهد شد.

علوی که سابقه شرکت در چندین اردوی جهادی را دارد با اشاره به اینکه حوزه سلامت در اردوهای جهادی باید تقویت بشود گفت: خود پزشکان نیز از اردوهای جهادی استقبال می کنند و خود من مشتاقانه بر بالین بیمارانی که در مناطق محروم زندگی می کردند و توان مالی ضعیفی داشتند می رفتم و آنها را درمان می کردم.

این پزشک در پایان اظهار داشت: توصیه من به مردم این است که از مواد غذایی بیرونی مانند چیپس و پفک و غذاهای آماده کمتر استفاده کنند و غذاهای خانگی مصرف کنند و از آن مهمتر مردم ایران باید سعی کنند در روز حداقل نیم ساعت ورزش بکنند تا سلامتشان تامین گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه