اولویت کاری ما ساماندهی املاک آموزش و پرورش است/ مدیر مدرسه خاطی سیاهکلی لغو ابلاغ شد

مدیر کل اموزش و پرورش گیلان به تبدیل به احسن کردن خانه های سازمان و فروش آنها براساس مصوبه مجلس اشاره کرد و افزود: بنا بر قانون ما موظف شدیم تا پایان امسال خانه های سازمانی را بفروشیم و یا تبدیل به احسن کنیم.

اولویت کاری ما ساماندهی املاک آموزش و پرورش است/ مدیر مدرسه خاطی سیاهکلی لغو ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، ایوب نجف زاده  در نشستی با خبرنگاران با این توضیح که ساماندهی املاک آموزش و پرورش از اولویت کاری این اداره کل است اظهار کرد: افرادی که هم اکنون در خانه های سازمانی اموزش و پرورش سکونت دارند مهلت اجاره شان تمام شده و از ۴۷ مورد ۴۵ مورد مهلت انقضاء‏شان نیز تمام شده است.

مدیر کل اموزش و پرورش گیلان به تبدیل به  احسن کردن خانه های سازمان و فروش آنها  براساس مصوبه مجلس اشاره کرد و افزود: بنا بر قانون ما موظف شدیم تا پایان امسال خانه های سازمانی را بفروشیم و یا تبدیل به احسن کنیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش گیلان ۳۰ هزار پرسنل دارد که ۲۹ هزار و ۹۲۰ نفر خانه سازمانی ندارند اظهار کرد: افرادی که هم اکنون در خانه های سازمانی سکونت دارند مهلت اجاره شان تمام شده و از ۴۷ مورد ۴۵ مورد مهلت انقضاء‏شان نیز تمام شده است.

 وی با تاکید بر اینکه ماانتظار ما از این افراد این است که تابع قانون باشند یاداور شد: در صورت بی توجهی ساکنین موظف هستیم به زور واحدها را تخلیه کنیم.

najafzade

مدیر کل اموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه خانه های سازمانی فرهنگیان به آنها نمی رسد و فروش به آنها میسر نیست متذکر شد:تنها۸۰ نفر  از پرسنل اموزش و پرورش گیلان ساکن این خانه ها هستند که لازم است این افراد با توجه به قانون و شرع نسبت به تخلیه خانه ها اقدام کنند.

نجف زاده با این توضیح که خانه‌های سازمانی در اختیار افرادی قرار می‌گیرند که شرایط لازم از جمله غیربومی بودن و استفاده از پست‌های سازمانی را داشته باشد اما در آموزش و پرورش این واگذاری بر اساس روابط انجام گرفته است خاطرنشان کرد: انتظار ما از فرهنگیان ساکن خانه‌های سازمانی تبعیت از قانون است.

مدیر کل اموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه این قراردادها تمدید نشده و برخی‌ها تا ۲ برابر زمان خود در خانه‌های سازمانی سکونت دارند گفت : ساکنان این خانه ها هم اکنون خارج  از تعهدات خود در این خانه‌ها ساکن هستند.

مدیر مدرسه خاطی سیاهکلی لغو ابلاغ شد

وی با تصریح بر اینکه سازمان بازرسی این افراد خاطی را به عنوان ساکن نمی‌شناسد و معتقد است خانه‌ها از طریق مزایده عمومی به فروش برسد بیان کرد: خانه‌های سازمانی دیگر به هیچ فردی واگذار نمی‌شود.

وی در ادامه از لغو ابلاغ مدیر خاطی در شهرستان سیاهکل برای حبس کودک ای۹ ساله در انبار مدرسه خبرداد و افزود: رسانه ها باید  با مسائل به شدت بر خورد کنند تا مسائل نادرست تکرار نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه