قهرمانی جهان نانم را آجر کرد

عضو تیم ملی ساحلی ایران پس از قهرمانی این تیم در جام قهرمانان جهان گفت: وزیر ورزش باید از ما حمایت کند. انتظار نگاه ویژه مسئولین را داریم.

قهرمانی جهان نانم را آجر کرد

 به گزارش ۸دی نیوز، فرید بلوک باشی، بازیکن تیم ملی ساحلی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی مریان خبر، اظهار کرد: ما در جام بین قاره ای شگفتی ساز نبودیم بلکه ایران قطب جدید فوتبال ساحلی دنیاست.

این بازیکن خوش تکنیک گیلانی در مورد بازی های تیم ملی با حریفان تصریح کرد: سر سخت ترین حریف ما در این مسابقات تیم ملی برزیل بود ولی تیم ما برای قهرمانی دنیا برنامه داشت و از خوشحالی مردم خوشحال هستم.

2293e4482ba4cc3c3a287dbbf30f9136_XL

بلوک باشی با بیان اینکه بخاطر تیم ملی بیکار شده است گفت: ما حدود ۸ ماه در اردوی تیم ملی بودیم و شغل اصلی من نانوایی بود که به خاطر همین مجبور به جمع کردن مغازه خود شدم و اکنون بیکار هستم.

وی با اشاره به بی مهری های صورت گرفته از سوی مسئولین، بیان کرد: وزیر ورزش باید از ما حمایت کند. ما انتظار نگاه ویژه مسئولین را داریم اما قهرمان دنیا شدن در امارات با آن همه نامهربانی لطف دیگری داشت.

این بازیکن تیم ساحلی ایران در خصوص برنامه های آتی این تیم گفت: پس از چند روز استراحت به اردوی المپیک ساحلی تایلند می رویم.

این بازیکن ۳۰ ساله و خوش اخلاق گیلانی حدود ۶ سال سابقه عضویت در تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را دارد و از سوابق ورزشی اش می توان به قهرمانی جام قهرمانان جهان در امارات، ۳ دوره حضور در رقابتهای جام جهانی، سه دوره حضور در المپیک و چهار دوره حضور در مسابقات آسیایی را اشاره کرد.

FaridBolookBashi3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تالش نیوز
مریان خبر تالش خیلی پیش رفت کرده جالبه عزیز
در حاشیه