نماینده رودبار در گفتگو با 8دی:

برجام هیچ دستاوردی جز توقف هسته ای نداشت/کسانی که می گویند انرژی هسته ای نیاز نداریم با استقلال و پیشرفت مخالف اند

حکیمی گفت:ما توان هسته ای خود را مدیون انقلاب، شهدا و امام هستیم و اگر رهنمود های رهبر انقلاب نبود فکر نمی کنم که ما در بحث هسته ای پیشرفتی می داشتیم.

برجام هیچ دستاوردی جز توقف هسته ای نداشت/کسانی که می گویند انرژی هسته ای نیاز نداریم با استقلال و پیشرفت مخالف اند

عطاءالله حکیمی نماینده فعلی مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به فرارسیدن روز ملی فناوری هسته ای گفت: ما توان هسته ای خود را مدیون انقلاب، شهدا ، امام و مقام معظم رهبری هستیم و اگر رهنمود های رهبر انقلاب در سالهای اخیر نبود فکر نمی کنم که ما در بحث هسته ای پیشرفتی می داشتیم.

وی افزود: من فکر می کنم چند پرونده مهم وجود دارد که تنها به این دلیل که خود مقام معظم رهبری مستقیما آنها را مدیریت کردند خیلی خوب توانستیم پیشرفت قابل توجهی در آنها داشته باشیم از جمله انرژی هسته ای که هم اکنون هشتمین قدرت هسته ای جهان هستیم و همچنین هوا و فضا که نهمین قدرت جهان و موشکی که ششمین قدرت جهان هستیم ، در واقع هر جا که مدیریت با رهبری بوده توانستیم پیشرفت های قابل توجهی داشته باشیم.

نماینده رودبار با تاکید بر ضرورت و اهمیت انرژی هسته ای اظهار داشت: کسانی که می گویند انرژی هسته ای نیاز نداریم با پیشرفت ایران ، استقلال انقلاب و وحدت ملی مخالف اند.

حکیمی گفت: دشمن ثابت کرده است که هیچوقت با انقلاب اسلامی روراست نبوده و نخواهد بود و همیشه به دنبال این است که از فرصت هایی که بدست می آورد در جهت تضعیف و تحریف انقلاب استفاده کند، به همین علت ما نمی توانیم به دشمن اعتماد کنیم و باید بدانیم هر کسی که سخنانش در جهت اهداف دشمنان انقلاب باشد یا ناآگاه است و یا مسلما در ردیف مخالفان انقلاب قرار می گیرد.

وی همچنان در خصوص این جمله که ” اگر برجام نبود امروز حتی یک بشکه نفت نمی‌توانستیم صادر کنیم” گفت: برجام تاکنون هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است جز اینکه پیشرفت هسته ای ما را متوقف کرده و ایران را به عقب رانده است.

نماینده فعلی رودبار در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه برجام هیچ دستاوردی مثبتی نداشته است اظهار داشت: برجام موجب شده که ایران خیلی چیزها را از دست بدهد، ما فردو را از دست داده ایم ، اراک را از دست داده ایم و کاملا تضعیف شده ایم و همچنین موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در جهان افت کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه