امام جمعه لاهیجان:

عاشق چشم و ابروی دکتر نیکفر نیستیم!

امام جمعه لاهیجان در حاشیه اعطای اعتبارنامه نمایندگی دکترذبیح نیکفر در فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه ما عاشق چشم و ابروی دکترنیکفر نیستیم و از ایشان صداقت و کار برای مردم می خواهیم گفت: هرکسی خادم این مردم باشد ما دست وی را هم می بوسیم.

عاشق چشم و ابروی دکتر نیکفر نیستیم!

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در حاشیه مراسم اعطای اعتبارنامه نمایندگی به ذبیح نیکفر که صبح امروز و در دفتر فرماندار شهرستان لاهیجان صورت گرفت گفت:این دوره انتخابات به علت حساس بودن و نظارت کاملی که باید بر آن صورت میگرفت جا دارد، از نیروهای انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات تشکر کنیم.

وی با اشاره به اعتراضات برخی از مسئولین نسبت به جلوگیری از خرید و فروش رای و صیانت از حقوق مردم با بیان اینکه بالاخره درست است و بعضی ها ممکن است اعتراضی کنند و انتقادی کنند گفت: ولی این اعتباری برای شهرستان لاهیجان بود که بسیج و سپاه امسال نظارت خود را بیشتر کردند.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به خطبه نماز جمعه و انتقادات به برخی از اعضای شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه بعضی از افراد که قصدسوء داشتند و شما می دانید که ما برخی مسائل را در خطبه نمازجمعه به صورت اشاره و صراحت بیان کردیم افزود: برخی گفتند کجا این اتفاق افتاده است که باید بگویم شترسواری دولا دولا نمی شود و همه مردم این موضوع را دیدند که عده ای قصد داشتند رای بخرند یا تقلبی در رای گیری صورت گیرد که الحمدالله نیروهای امنیتی اجازه این کار را ندادند.

مشاهده سخنرانی امام جمعه لاهیجان در خطبه های نماز جمعه و پس از انتخابات از اینجا(+)

مشاهده بازتاب سخنان امام جمعه لاهیجان و واکنش رئیس شورای شهر لاهیجان از اینجا(+)

مشاهده سخنرانی سخنگوی شورای شهر لاهیجان در واکنش به خطبه های نماز جمعه لاهیجان(+)

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره به اینکه باید از طرف خودم و از طرف فرماندار شهرستان لاهیجان از این عزیزان تقدیر و تشکر کنیم گفت: از طرف خودم و این جمع از فرماندهی محترم سپاه تقدیر و تشکر میکنم و برای ما مهم بود که حق به حقدار برسد.

وی در پایان افزود: ما عاشق چشم و ابروی دکتر نیکفر نیستیم، و از ایشان کار و صداقت می خواهیم و هرکسی که خادم مردم باشد دست وی را هم می بوسیم.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه