با اعطای کلوچه‌ویخ‌بهشت رایگان؛

اهدای کلوچه صلواتی توسط یه مغازه دار در فومن با نام روزهای مهربانی!+ عکس

دیوار مهربانی به همت عده ای از مردم فومنی در خیابان شورا فومن موجود بوده که مردم عزیز لباس هایی جهت استفاده افراد بی بضاعت در آنجا می گذارند که جای تشکر دارد.

به گزارش ۸دی، دیوار مهربانی به همت عده ای از مردم فومنی در خیابان شورا فومن موجود بوده که مردم عزیز لباس هایی جهت استفاده افراد بی بضاعت در آنجا می گذارند که جای تشکر دارد.

حال در یک حرکتی جالب از کلوچه پزی پیمان علیزاده یکی کلوچه پزان سنتی و قدیمی شهرستان فومن اقدام به برنامه ای منظم با عنوان (ما دیوار مهربانی نداریم ، روزهای مهربانی چرا…) در ماه دو الی سه روز بصورت رایگان(صلواتی) کلوچه فومن و یخ در بهشت بین مردم عرضه خواهند نمود.

لازم بذکر است که کلوچه پزی علیزاده واقع در خیابان امام(ره) جنب اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر فومن ،روزها همراه با تاریخ مشخص که این اقدام جالب را انجام خواهد داد طبق اعلامیه در ماه‌های سال که از فروردین تا اسفند ماه سال ۹۵ ادامه دار می باشد آماده و تنظیم نموده است.

کمک به همنوع ضمن حفظ آبروی آن ها و به دور از ریا و منت، یکی از توصیه های دینی است که از دیرباز در فرهنگ ایرانیان جای خود را باز کرده است و چنین حرکات مردمی (توسط این واحد صنفی) در جامعه امروزی نیز نشان از زنده و پویا بودن این فرهنگ در میان مردم ایران و شهرستان فومن دارد.

رسیدگی به نیازمندان و افراد بی بضاعت جامعه ،وظیفه افراد خیر، توانمند و مسئولین جامعه است و در این دنیای ماشینی ترویج فرهنگ دستگیری از افراد نیازمند و کمک به قشر بی بضاعت جامعه یکی از برنامه های فرهنگی این واحد صنفی کلوچه پزی علیزاده بوده است که جای قدردانی دارد.

به هر حال این اقدام خوب یک تلنگری است که هرکس ضمن الگو برداری هر چقدر برایش مقدور و در توانش است به دیگران کمک کند.

منبع: صبح فومن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه