معاون عمرانی فرمانداری لنگرود خبر داد:

خسارت ۱۰ میلیاردی لنگرود به دلیل بارش باران

مصطفوی با اشاره به خسارت ۱۰ میلیارد ریالی به دلیل بارش باران گفت : بیشترین خسارت های وارد شده مربوط به مسیر راه ها و لوله های آب شرب می باشد.

خسارت ۱۰ میلیاردی لنگرود به دلیل بارش باران

به گزارش ۸دی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود گفت : به دلیل بارش باران در ۴۸ ساعت گذشته برخی از تاسیسات آب ، پل ها و راه هاخسارت دید.

وی اضافه کرد : بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه شلمانرود، تاسیسات آب شرب شهر واقع در جنب سد لاستیکی پهلوان بست و چند ایستگاه پمپاژ آب به زمین های کشاورزی و همچنین رانش جاده سلوش به طول ۸۰ متر از جمله این خسارت های بودند.

فرامرز مصطفوی با اشاره به رانش زمین ها بلوردکان افزود : بر اثر این رانش لوله های گاز و آب و بخشی از مسیرهای مواصلاتی نیز موجب خسارت جدی شدند.

معاون عمرانی فرمانداری لنگرود تخریب پل مسیر روستای اشیان را از دیگ خسارت های وارده اعلام کرد و اظهار کرد : با توجه به خسارت های به وجود آمده، جلسه ستاد بحران شهرستان در همان ساعات اولیه برگزار شد و و با توجه به امکانات موجود در شهرستان، بعد از اتمام بارش باران در عصر روز گذشته، اقدامات اولیه برای مهار بیشتر خسارت ها انجام شد.

مصطفوی با اشاره به خسارت ۱۰ میلیارد ریالی به دلیل بارش باران گفت : بیشترین خسارت های وارد شده مربوط به مسیر راه ها و لوله های آب شرب می باشد.

منبع: لنگرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه