نماینده آستانه و کیاشهر:

زیر سایه سنگین تحریم ها به فناوری ها و دستاورد های روز دنیا با ساختار بومی رسیده ایم

نماینده آستانه و کیاشهر در مجلس با تاکید براینکه ایران اسلامی با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به مرز اقتدار رسیده است، گفت: ایران اکنون به قدرت منطقه بلکه جهان تبدیل شده است.

زیر سایه سنگین تحریم ها به فناوری ها و دستاورد های روز دنیا با ساختار بومی رسیده ایم

به گزارش ۸دی، محمد حسین قربانی در استانه روز دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، ظهار کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی ایران محل تاراج غرب و استکبار جهانی بود

وی در ادامه این مطلب افزود: امام خمینی (ره) با شکل گیری انقلاب اسلامی زنجیر وابستگی و بردگی را از پای ایران قطع کرد و آزادی و استقلال را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

نماینده استانه و کیاشهر در مجلس با تاکید براینکه ایران اسلامی با خون شهدا و رهبری امام و در دهه های اخیر رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به مرز اقتدار رسیده است، تصریح کرد: ایران اکنون قدرت نه تنها منطقه بلکه جهان تبدیل شده است.

قربانی با اشاره به اینکه ایران در منطقه نقش تعیین کننده ای پیدا کرده است، اضافه کرد: در زیر سایه سنگین تحریم ها به فناوری ها و دستاورد های روز دنیا در شاخه های مختلف با ساختار بومی رسیده ایم.

نماینده استانه اشرفیه  با بیان این نکته که نظام جمهوری اسلامی ایران دژی محکم در برابر استکبار جهانی است، گفت: دشمن برای نفوذ دنبال تجربه کردن راه های دیگر است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ایران از امن ترین کشور های منطقه و حتی جهان است.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه