نخستین جشنواره ی طرحها و اقدامات ابتکاری پایگاههای مقاومت بسیج مساجد

در سومین روز هفته ی بسیج نخستین جشنواره ی طرحها و اقدامات ابتکاری پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات گیلان با تقدیر از ارائه دهندگان آثار برتر در رشت برگزار شد.

نخستین جشنواره ی طرحها و اقدامات ابتکاری پایگاههای مقاومت بسیج مساجد

به گزارش ۸دی نیوز، در سومین روز هفته ی بسیج نخستین جشنواره ی طرحها و اقدامات ابتکاری پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات گیلان با تقدیر از ارائه دهندگان آثار برتر در رشت برگزار شد.

دبیر نخستین جشنواره طرحها و اقدامات ابتکاری پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات گیلان هدف از برپایی این جشنواره را شناسایی استعدادهای مبتکر، خلاق و صاحب نظر اعلام کرد.

سرهنگ محمد علی علیزاده افزود: ۲۸ اثر به دبیر خانه جشنواره طرح ها و اقدامات ابتکاری پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات ارسال شده بود که در بررسی اولیه ۱۸ طرح برای ارائه انتخاب شد وی افزود: آثار برتر برای ارائه به جشنواره ی سراسری که دهه ی فجر امسال در تهران برگزار خواهد شد ارسال می شود.

دبیر نخستین جشنواره طرح ها و اقدامات ابتکاری پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات گیلان تصریح کرد : عمده ترین طرحهای ارائه شده در این جشنواره را در خصوص تشکیل گروه های جهادی – مهندسی – ورزشی برای ارتقاء روحیه ی کمک به مستضعفان – استعداد یابی جوانان مستعد و ارائه مشاوره های عمرانی به دست اندر کاران تولید است. فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در مراسم افتتاحیه این جشنواره بسیج را مظهر اقتدار ملی برای خود کفایی و مقابله با ترفندهای دشمنان برشمرد و تصریح کرد: عظمت ملت ایران در ۳۵ سال گذشته در پرتو تلاش های خالصانه و بدون ادعای بسیج تبلور یافته است.

سردار هامون محمدی شناسایی استعدادها و ظرفیت های جوانان بسیجی را زمینه خلق حماسه های ماندگار در ابعاد مختلف اقتصادی – صنعتی – اجتماعی – ورزشی و فرهنگی دانست و گفت: برای ورود به دوره ی تمدن اسلامی باید علاوه بر اصلاح سبک زندگی، ظرفیت های علمی، اجتماعی و اقتصادی را در راستای خودکفایی و تولید هدایت کنیم./ خبر گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه