فرمانده پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان پرحجم و نیمه‌سنگین است/ محدودیت ترافیکی به مناسبت ۱۲ و ۱۳ فروردین

فرمانده پلیس راه گیلان ترافیک محورهای ارتباطی به‌ویژه مبادی ورودی و خروجی این استان را پرحجم و نیمه‌سنگین خواند.

ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان پرحجم و نیمه‌سنگین است/ محدودیت ترافیکی به مناسبت ۱۲ و ۱۳ فروردین

به گزارش ۸دی، مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون ترافیک در محورهای ارتباطی گیلان پرحجم و نیمه‌سنگین است.

وی ترافیک در محور رشت‌ ـ قزوین را پرحجم خواند و تصریح کرد: بسیاری از گردشگران و مسافران قصد بازگشت از گیلان را دارند و در مقابل تعداد زیادی نیز وارد این استان می‌شوند به همین دلیل محورهای ورودی و خروجی استان پرحجم است.

فرمانده پلیس راه گیلان با بیان اینکه مسافران زمان بازگشت خود را به ساعت مناسب‌تر موکول کنند، افزود: مسافران برای خروج از گیلان برنامه‌ریزی داشته باشند و حتی‌الامکان این کار را به ساعت اوج ترافیک موکول نکنند.

وی با اشاره به اینکه محور آستارا به اردبیل، رشت‌ـ‌چابکسر، رشت‌ـ‌فومن‌ـ‌ماسوله و… ترافیک پرحجم است، خاطرنشان کرد: از رانندگان می‌خواهیم با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

رستگار به وقوع تصادفات در جاده‌های گیلان اشاره کرد و یادآور شد: دیروز در جاده‌های گیلان روز پرحادثه‌ای بود که بر اثر شتاب و تخطی از سرعت به‌وقوع پیوست.

این مسئول سرعت زیاد را در وقوع تصادفات مهم نقش عمده‌ای دانست و خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز دو عامل مهم در وقوع تصادفات است که منجر به حوادث تلخ می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با تصریح بر اینکه رانندگان تعطیلات باقی‌مانده را با احتیاط و دقت بیشتر رانندگی کنند، متذکر شد: عجله و شتاب در رانندگی حوادث ناگوار به‌بار می‌آورد.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: محدودیت ترافیکی به مناسبت ۱۲ و ۱۳ فروردین در محورهای رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ اردبیل اعمال می‌شود.

رستگار با اشاره به اینکه رانندگان زمان اعمال ترافیک که از ۷ و ۸ صبح تا ۲۴ شب است را در نظر داشته باشند، یادآور شد: در زمان اعمال ترافیک عبور و مرور انواع خودروهای سنگین مانند کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه