قلعه‌نویی: امیدواریم در نیم‌فصل دوم بازیکنان از نظر چهره همدیگر را بشناسند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بازیکنان بتوانند در نیم‌فصل دوم از لحاظ چهره یکدیگر را بشناسند.

قلعه‌نویی: امیدواریم در نیم‌فصل دوم بازیکنان از نظر چهره همدیگر را بشناسند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ملوان در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ تصریح کرد: من نمی‌دانم افراد چه مشکلی با من دارند. هر صحبتی می‌کنم یک واکنشی نشان می‌دهند.

وی در مورد بازیکنانی که این تیم در نیم‌فصل جذب کرده، گفت: شنیدم که کبه نمی‌تواند بازی کند اما اولادی مشکلی برای بازی ندارد. او تنها سه جلسه با ما تمرین کرد و به همین دلیل نمی‌توانست به میدان بیاید. فردا هم موضوع کبه را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم مشکل او کجاست.

سرمربی استقلال در مورد نتایج این تیم در نیم‌فصل یادآور شد: تیم ما در نیم‌فصل کامل نبود و همچنین اکثر بازی‌های خود را خارج از خانه برگزار کردیم و در دور برگشت بیشتر بازی‌ها داخل خانه خواهد بود که این برای رقبای ما برعکس است و می‌تواند امتیازی برای ما به حساب بیاید.

وی افزود: امیدوارم که در کنار یکدیگر بتوانیم تمرین کنیم و هماهنگ باشیم و در نیم‌فصل دوم از نظر چهره همدیگر را بشناسیم. ما تمرین که نمی‌توانیم انجام دهیم حداقل از لحاظ چهره بازیکنان با یکدیگر آشنایی داشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه این تیمش در پست دفاع راست با مشکل روبروست و آیا به دنبال بازیکنی است، یادآور شد: خسرو حیدری و بیک‌زاده در این پست قرار دارند و با حضور آنها مشکلی نخواهد بود. همچنین به دنبال هافبک دفاعی راست خوب هم هستیم مراحل انتقال را انجام می‌دهیم و یک بازیکن خارجی هم می‌خواهیم جذب کنیم که با توجه به اینکه تاریخ نقل و انتقالات اشتباه شده ۴-۵ هفته دیگر او را جذب خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در مورد انتقادهایی که از خرید نیم‌فصل استقلال صورت گرفته، یادآور شد: ما تاکنون دو خرید بیشتر نکردیم در ابتدای فصل هم همه در مورد قاضی انتقادهایی داشتند اما اکنون او بیشترین پیشنهاد را دارد. هنوز ضعف‌های ما باقی مانده است و تلاش می‌کنیم در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم. اگر بازیکنانی که جذب کرده‌ایم در قالب تیمی قرار بگیرند می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص عدم قهرمانی این تیم در نیم‌فصل گفت: مورینیو حرف خوبی می‌زند او می‌گوید در هیچکدام از قهرمانی‌هایم در نیم‌فصل نتوانسته بودم قهرمانی کسب کنم. با توجه به شرایطی که ما داشته‌ایم و بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم نتایجی که کسب کردیم خوب بود. جواد نکونام کارایی لازم را در این بازی نداشت. به هر حال او شرایط تمرین را نداشت. فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم بهتر شویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بیک‌زاده و حیدری به بازی آینده خواهند رسید، عنوان کرد: ‌احتمال می‌رود هاشم بیک‌زاده به بازی آینده برسد اما هنوز در مورد حیدری تصمیم نگرفته‌ایم. ما حرفه‌ای عمل می‌کنیم. بازیکن مصدوم را در اختیار کادر پزشکی قرار می‌دهیم. جا دارد که در این جا از دکتر نوروزی تشکر کنم. اگر کادر پزشکی ما بازیکن را تأیید کردند از آنها استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گسترش فولاد سرعتی است و چه برنامه‌ای مقابل آنها دارند، تصریح کرد: اجازه بدهید ۲۴ ساعت از این بازی بگذرد و ریکاوری داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه