مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان:

رشت دارای بیشترین حجم مصرف بنزین نوروزی/بیش از ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: مصرف بنزین در هفته نخست سال ۹۵ در گیلان ۱۳ درصد افزایش یافته و در این هفته ۲۰ میلیون و ۳۰۲ هزار لیتر بنزین در گیلان به مصرف رسیده است.

رشت دارای بیشترین حجم مصرف بنزین نوروزی/بیش از ۲۰ میلیون لیتر بنزین در گیلان مصرف شد

به گزارش ۸دی،  علی‌ اصغر عباسی صبح امروز در جریان بازدید از انبار نفت استان با اشاره به وضعیت مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروز جاری، اظهار کرد: اوج مصرف بنزین در روز پنجم فروردین معادل ۴.۵ میلیون لیتر بوده است.

وی با بیان اینکه مصرف بنزین در هفته نخست سال ۹۵ در گیلان ۱۳ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این هفته ۲۰ میلیون و ۳۰۲ هزار لیتر بنزین در گیلان به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از توزیع ۶۷۲ هزار لیتر نفت سفید و ۲ میلیون و ۲۰ هزار لیتر نفت‌گاز در این استان طی ایام نوروز جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در شش روز ابتدای تعطیلات نوروزی ۲۰ میلیون و ۳۰۲ هزار لیتر بنزین در گیلان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این توزیع نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

عباسی با تصریح بر اینکه ۱۸۷ هزار و ۵۰۰ لیتر ATK برای ۴۷ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت به  مصرف رسیده است، یادآور شد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

وی مجموع مصرف بنزین در رشت را ۶ میلیون و ۷۴۷ هزار لیتر عنوان کرد و گفت: رشت بیشترین حجم مصرف بنزین نوروزی را به خود اختصاص داده است.

عباسی نواحی لاهیجان، انزلی و رودسر را در مصرف بنزین جزو ردیف‌های بعدی ذکر کرد و یادآور شد: مصرف بنزین در نواحی ۹‌ گانه رشت، لاهیجان، انزلی، رودبار، رودسر، فومن، آستارا صومعه‌سرا و تالش با استقبال مسافران نوروزی مواجه بوده است.

وی در ادامه به توزیع کالابرگ نفت سفید برای متقاضیان فاقد گاز طبیعی در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: کالابرگ‌های نفت سفید به شماره‌های ۱۰۱، ۲۰۱، ۳۰۱ و ۵۰۱ برای دریافت نفت سفید تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری اعتبار دارد.

عباسی با تصریح بر اینکه از ابتدای فروردین‌ماه جاری تاکنون در مجموع ۶۷۰ هزار لیتر نفت سفید در گیلان توزیع شده است، تصریح کرد: از این مقدار ۶۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مصرف‌کنندگان عادی و ۷۰ هزار لیتر برای مناطق صعب‌العبور اختصاص یافته است.

وی از متقاضیان فاقد گاز طبیعی مصرف‌کننده نفت سفید خواست تا نسبت به دریافت کالابرگ‌های نفت سفید با میزان سهمیه قبلی اقدام کنند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
خواهشا استانهای دیگر رو به مردم معرفی کنید تا تعطیلات میشه هجوم می آرن شمال. ترافیک گرانی تصادف تخریب آسفالت تخریب محیطزیست و........... ره آورد سفر زیاد بعضی ها به شمال
در حاشیه