نماینده رودبار:

اقتصاد ایران قالب لیبرالیستی دارد/ دولت در کنار بخش خصوصی در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بسیج شوند

نماینده مردم رودبار در مجلس با یان اینکه هنوز اقتصاد ایران از قالب لیبرالیستی بیرون نیامده است، گفت: دولت در کنار بخش خصوصی باید در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در بدنه اقتصاد کشور، بسیج شوند.

اقتصاد ایران قالب لیبرالیستی دارد/ دولت در کنار بخش خصوصی در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی بسیج شوند

به گزارش ۸دی، عطاء الله حکیمی با اشاره به راهکار های عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و لزوم تبدیل آن به گفتمان عمومی، اظهار کرد: اگر دقت کرده باشید مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بار ها بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند و اجرای آن را به مسئولان و دولتمردان تذکر داده اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: متاسفانه اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در راستای رفع مشکلات اقتصادی پیش روی دولتمردان گذاشته است به طور جدی مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس با تاکید براینکه اقتصاد ایران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ساختار نظام سرمایه داری تعریف شده است و قالب لیبرالیستی دارد، اضافه کرد:  با گذشت ۳۸ سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی هنوز اقتصاد ما از این قالب بیرون نیامده است.

حکیمی با اشاره به اینکه اگر این مسیر تغییر نکند مشکلات اقتصادی ایران به مراتب بیشتر خواهد شد، از لزوم تزریق اقتصاد اسلامی به بدنه اقتصاد کشور و خروج آن از ساختار لیبرالیستی خبرداد و افزود: این موضوع باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت ها و صنایع و نیروهای متخصص داخلی است، ابراز کرد: دولت در کنار بخش خصوصی باید در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی در بدنه اقتصاد کشور، بسیج شوند.

نماینده مردم رودبار در مجلس در خاتمه با تأکید بر ایتکه مقام معظم رهبری امسال نسبت به اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی بر پایه دو واژه مهم اقدام و عمل تذکرات لازم را به دولت مردان داده اند، خاطرنشان کرد:  باید این سیاست در راستای بازشدن گره های اقتصاد ایران اسلامی عملیاتی شود.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه