“بادیگارد” و “ابدو یک روز” میلیاردی شدند

دو فیلم سینمایی «بادیگارد» و «ابد و یک روز» با موضوع اجتماعی از مرز ۱میلیارد فروش در تهران و شهرستان عبور کردند.

“بادیگارد” و “ابدو یک روز” میلیاردی شدند

به گزارش خبرنگار سینما تئاتر فارس، در میان آثار اکران شده در ایام نوروز دو فیلم سینمایی «بادیگارد» و «ابد و یک روز» در ژانر اجتماعی رقابت تنگاتنگی در اقبال مخاطب دارند. این دو فیلم در تهران و شهرستان با فاصله کمی با یکدیگر رقابت می کنند. با احتساب فروش شب گذشته دو فیلم در تهران فیلم سینمایی «بادیگارد» ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان فروخت و فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به فروش ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان دست یافت.

 

 

امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران که عهده دار پخش دو فیلم است در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فروش فیلم «بادیگارد» در شب گذشته (۷ فروردین) در تهران ۹۵ میلیون تومان فروخت و فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در شب گذشته در تهران به فروش ۸۷ میلیون تومان در تهران فروش داشت.

 

 

وی درباره فروش فیلم در تهران و شهرستان گفت: فروش فیلم «بادیگارد» در تهران ۸۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و در کل به فروش ۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان دست یافت. فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در تهران به فروش ۸۰۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۲۰ میلیون تومان  رسید که با احتساب تهران و شهرستان فیلم تاکنون ۱ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان فروش داشته است.

قطبی در خاتمه تاکید کرد: فیلم های سینمایی اجتماعی و جدی همراه با فیلم های کمدی امسال توانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند.

بنابراین گزارش دو فیلم سینمایی «ابدو یک روز» و «بادیگارد» ۱۲ روز نمایش خود را در تهران تجربه کردند و تنها ۸ روز است که در شهرستان های کشور به نمایش درآمدند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه