فرماندار تالش:

معترضین مدارک خود را ارائه کنند/ کاندیدای مدعی تالش از واقعیت فرار می کند

فرماندار تالش با بیان اینکه کاندیدای مدعی تالش از واقعیت فرار می کند، گفت: انتخابات در تالش با بی طرفی و امنیت برگزار شد.

معترضین مدارک خود را ارائه کنند/ کاندیدای مدعی تالش از واقعیت فرار می کند

به گزارش ۸دی، علی فتح اللهی در واکنش به اظهارات منصور یوسفی کاندیدای تالش در انتخابات مجلس دهم مبنی بر اینکه ضعف فرمانداری تالش در انتخابات، اظهار کرد: متاسفانه ایشان  از واقعیت  فرار می کند و نمی دانم از این کار چه هدفی دارد.

وی با بیان اینکه این کاندیدا مواردی را مدعی شده است و این موضوع را از طریق موارد قانونی پیگیری خواهیم کرد، گفت: در چارچوب ضوابط قانونی رفتار خواهیم کرد و ایشان اگر مصداقی در این رابطه دارند اعلام کنند.

فرماندار تالش با تاکید براینکه رفتار ایشان جای تعجب دارد زیرا انتخابات در تالش در فضای بی طرفی و امنیت برگزار شد، تصریح کرد: وقتی کسی رای نمی آورد نباید کم و کاستی ها را به نوع دیگر جلوه دهد و با افکار عمومی بازی کند.

فتح اللهی با اشاره به اینکه این کاندیدا اگر خود را در مسیر و در چارچوب منویات مقام معظم رهبری می دانند باید به قانون احترام بگذارند، اظهار کرد: ایشان اگر در این رابطه مدرکی دارند ارایه کنند زیرا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رای مردم حق الناس است و ما هم این مهم را رعایت کردیم.

فرماندار تالش در خاتمه خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری را همواره نصب العین خود قرار داده ایم و آخرت خود را به دنیای دیگران نمی فروشم و ایشان هم اگر مصداق دارند، ارایه کنند.

به گزارش کاسپین، منصور یوسفی نفر دوم انتخابات تالش در جلسه اعتدال گرایان استان گیلان با محمدباقر نوبخت معاون راهبردی رییس جمهور با انتقاد از عملکرد فرمانداری تالش، گفته بود: فرماندار تالش در انتخابات بسیار ضعیف عمل کرد و عده ای دلواپس با همکاری فرماندار نتیجه ی انتخابات رو طور دیگر رقم زدند.
وی ادامه داد: فرماندار تالش علی رغم اینکه از دولت تدبیر و امید پست گرفته است از کاندیدای مقابل دولت حمایت کرد و مصاحبه اخیر نماینده شهرستان نتیجه همکاری فرماندار با کاندید حامی دلواپسان بود.

یوسفی در این جلسه از ضعیف عمل کردن دو تن از بخشداران تالش نیز انتقاد کرد.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه